Complaint: Hallo

user-140373 on 07 November 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorige week dinsdag heb ik een nieuw abonnement binnen gekregen voor mijn iphone. ik deed mijn sim kaart direct in mijn iphone en kon ook gelijk alles doen, internet, bellen, smsen etc. diezelfde avond kreeg ik dan ook bericht voor hooggebruik. ik citeer: ‘Beste klant, u wordt over enkele minuten geblokkeerd wegens hoogverbruik. Neem contact op met klantenservice via 0800-0232300.’. In feite kan ik al geen internet verbruikt hebben,omdat ik alleen maar thuis ben geweest en op mijn wifi heb gezeten met mijn iphone. nadat ik deze sms heb gekregen, had ik geen bereik meer met de provider en kon dus tot de dag van vandaag niet bellen of smsen. alleen met wifi kan ik what’s appen. ik krijg telkens weer in de lnker bovenhoek te zien dat ik geen service heb. Ook nam ik contact met de klantenservice, maar zij lieten mij weten dat ze telefonisch nietmeer bereikbaar zijn tot en met vrijdag. dus ik had de eerste maandag na vrijdag nogmaal gebeld, maar weer kwam hetzelfde verhaal. Ook heb ik een aantal e-mails gestuurd waar ik geen antwoord op krijg. ik vind dit weldegelijk belachelijk en zou graag contact op willen nemen.

Desired solution:

Ik wil simyo telefonisch + via de e-mail kunnen bereiken, en ik wil dat ik gewoon kan bellen + sms'en + internetten zonder enige kosten. want ik las dat ik 116,95 euro moet betalen als ik hoogverbruik heb!
ik wil feiten zien dat ik zoveel heb verbruikt. want dit is niet mogelijk

All complaints of