Complaint: Hoog internet verbruik

user-130110 on 26 September 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zou op 24,25,26 september een zeer hoog verbruik van internet hebben gehad. Ik kreeg op 26 september om 12.00 een sms dat ik geblokkeerd werd wegens hoogverbruik. Ik heb meerdere malen contact proberen te zoeken met de klanten service maar er was geen gehoor. Ook lag de site er uit, dus ook hier kon ik niks op vragen. toen ik eindelijk op mijn simyo kon kijken zag ik tot mij schrik dat er 450 euro aan internet kosten open staan. Ik kan jullie vertellen dat ik dit niet verbruikt heb aan gezien ik wifi groot en deels gebruik en mijn gebruik niet anders is geworden in de laatste 3 dagen.

Desired solution:

Ik zou ten eerste graag contact willen, ik vind dat ik daar als klant recht op heb! Ik zou graag bewijs willen zien dat ik daadwerkelijke zoveel internet heb verbruikt.

All complaints of