Complaint: Hoogverbruik

user-149292 on 18 December 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of sms, behalve de rekening, die ik in een keer moet betalen.. (wat mij niet lukt sorry)
Nu zag de jongen van de klantenservice dat er automatische updates plaatsvonden rond steeds dezelfde tijdstippen, en had ik dus mijn data uit moeten zetten, wat ik niet wist aangezien ik altijd zonder problemen dat aan had staan.
Ik ben het eIk ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of sms, behalve de rekening, die ik in een keer moet betalen.. (wat mij niet lukt sorry)
Nu zag de jongen van de klantenservice dat er automatische updates plaatsvonden rond steeds dezelfde tijdstippen, en had ik dus mijn data uit moeten zetten, wat ik niet wist aangezien ik altijd zonder problemen dat aan had staan. niet mee eens oveIk ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of sms, behalve de rekening, die ik in een keer moet betalen.. (wat mij niet lukt sorry)
Nu zag de jongen van de klantenservice dat er automatische updates plaatsvonden rond steeds dezelfde tijdstippen, en had ik dus mijn data uit moeten zetten, wat ik niet wist aangezien ik altijd zonder problemen dat aan had staan. deze schandalige hoge kosten om niks! En ook geen waaIk ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of sms, behalve de rekening, die ik in een keer moet betalen.. (wat mij niet lukt sorry)
Nu zag de jongen van de klantenservice dat er automatische updates plaatsvonden rond steeds dezelfde tijdstippen, en had ik dus mijn data uit moeten zetten, wat ik niet wist aangezien ik altijd zonder problemen dat aan had staan.schuwing te kIk ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of sms, behalve de rekening, die ik in een keer moet betalen.. (wat mij niet lukt sorry)
Nu zag de jongen van de klantenservice dat er automatische updates plaatsvonden rond steeds dezelfde tijdstippen, en had ik dus mijn data uit moeten zetten, wat ik niet wist aangezien ik altijd zonder problemen dat aan had staan. Ik ben het eIk ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of sms, behalve de rekening, die ik in een keer moet betalen.. (wat mij niet lukt sorry)
Nu zag de jongen van de klantenservice dat er automatische updates plaatsvonden rond steeds dezelfde tijdstippen, en had ik dus mijn data uit moeten zetten, wat ik niet wist aangezien ik altijd zonder problemen dat aan had staan.

Desired solution:

De internetkosten en zeke de updates moeten kwijtgescholden worden!

All complaints of