My complaint:
Op dinsdag 16 juli 2013 om 20:28 ontving ik van u een sms met de melding dat ik wegens hoogverbruik zou worden geblokkeerd. Volgens u is er op die bewuste dag 2114930kB gedownload. Waarvan het grootste gedeelte +/- 1.5gig tussen 15:30u en 1800u. Daar wordt €254,46 voor gerekend.
Met deze brief laat ik u weten dat ik het niet eens ben met de hoogte van de dit bedrag omdat:
• Ik geen opdracht heb gegeven zulke hoeveelheden te downloaden.
• Ik niet wist dat er zulke hoeveelheden werden gedownload en daardoor dus ook niet kon ingrijpen.
• Ik pas +/- 4,5uur later een sms van Simyo ontving waarin Simyo aangeeft dat ik over mijn bundel heen zit. Dit was dus te laat om in te grijpen. (De download was inmiddels al 2u gestopt.)
• Het niet om 25 euro gaat, maar om een veelvoud daarvan. Dat vind ik een buitenproportionele en niet klantvriendelijke boete voor iets wat ik niet (in ieder geval niet bewust) heb gedaan.
Desired solution:
Ik zou zeer tevreden zijn met kwijtschelding van de mobiele internetkosten die die dag zijn gemaakt.