Complaint: Klacht over levering toestel

user-137962 on 31 October 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op de site van Simyo een toestel Sony Ericsson X8 White besteld en betaald met Ideal.
Na enkele dagen gebeld ,er was nog steeds geen toestel geleverd.Men gaf aan het te onderzoeken en men zou terugbellen,dat gebeurde dus niet wederom 3x maal gebeld en lang in de wachtrij gestaan,ieder keer werd er beloofd dat men zou terugbellen,helaas niet het geval.
Dan via e-mail,uiteindelijk contact.men zou het door mij bestelde toestel gaan toesturen,Een aantal dagen later werd er een pakketje afgeleverd.Helaas met het verkeerde toestel,weer contact opgenomen,mij werd verzocht om het toestel weer terug te sturen,dan pas zou ik mijn bestelde toestel toegestuurd krijgen.€6,75 vezendkosten betaald die op mijn bel tegoed werde bijgeschreven,een aantal dagen latenr een bericht van Simyo dat het bestelde toestel niet meer leverbaar was en ik over ongeveer 3 weken mijn geld terug gestort zou krijgen.Inmiddels na 3 weken geen toestel en nog 3 weken wachten op het terugbetalen van het niet geleverde toestel.Ik raan niemand aan om een toestel te bestellen via Simyo,daar ben je weken mee bezig

Desired solution:

Hier is geen oplossing meer mogelijk,men zou een stuk service gerichter en klantvriendelijk kunnen werken en misschien een voorbeeld kunnen nemen aan bol.com,als je daat iets besteld heb je dat d volgende dag binnen

All complaints of