Complaint: Korting internetabonnement wordt niet verrekend

user-110943 on 24 June 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn zoon heeft sinds 3 maart 2012 een internetabonnement afgesloten. Hij heeft gebruik gemaakt van de aanbieding 500mb van € 9,99 voor € 7,99.
Op de factuur van maart wordt wel het internetabonnement verrekend voor maart + april voor een maandbedrag van € 10,00. Er wordt echter geen korting verrekend. Dit gemeld aan Simyo en bericht ontvangen dat dit met de eerstvolgende factuur wordt verrekend. Dit gebeurt echter niet!
Wederom contact gehad met Simyo, maar er volgt geen reactie. Begin deze maand opnieuw een klacht ingediend. Er komt wel een automatische reactie, maar geen reactie met excuses en een oplossing. Ondertussen de factuur van juni ontvangen. Hierop wordt de korting verrekend per 3 mei!! Ik mis dus nog steeds de korting van 2 maanden!

Desired solution:

Per direct de niet verrekende korting terugbetalen!

De kosten voor het internetabonnement op de factuur aanpassen naar € 9,99 ipv 10,00 (principe kwestie)

Ter compensatie van de tijd om telkens het probleem opnieuw te formuleren en deze op de website kenbaar te maken, voor mijn zoon 1 maand gratis internet

All complaints of