Complaint: mijn puk fout, mijn saldo fout, mijn telefoon nummer fout!

user-108434 on 13 June 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kan al weken niet meer internetten. Tevens dreigden ze op te zeggen als ik geen gebruik van hun internet meer maakte!?
Zag op Mijn Simyo dat ik nog E30 saldo had.
Verbinding deed het niet. Puk opgevraagd bij Mijn Simyo, maar die was fout. Kreeg via email een andere puk op. Op Mijn Simyo bleef de oude (verkeerde) puk staan. Lekker handig. Maar nog steeds geen verbinding. En nu het bericht dat ik geen saldo meer heb!
Dus even inloggen om een screenshot vant saldo te maken.
Helaas, ook het inloggen ging niet meer. Dus maar even password opgevraagd. Helaas mijn simyo nummer en/of mijn email bestaan niet meer!
Schijnbaar besta ik niet meer bij simyo. Hoera! Alleen hebben ze mijn saldo wel ontvreemd.
Pas dus op: geef ze NOOIT een machtiging of rekening nummer!

Desired solution:

Geld terug. Zware boete van de OPTA.

All complaints of