Complaint: Negatief saldo

user-181867 on 03 June 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn vrouw heeft prepaid op haar gsm,en heeft nu inmiddels oplopend negatief saldo van € 26,54,en ik heb er vragen over gesteld op het forum(waar veel gedupeerde zijn)en ik heb vragen gesteld via de klanten service,maar krijg te horen ,wegens drukte kunnen nu niet antwoorden het zal wel 3 dagen duren ,maar dat zijn er inmiddels al 5,mijn vrouw heeft ook geen waarschuwing gehad in de vorm van een sms (die mogen ze mij nog laten betalen)of een mail,bekend bij de klanten service!!
Alle data staat uit,internet op mijn simyo staat uit 3 g staat uit,dit ruikt naar diefstal!!

Desired solution:

Ik wil zelf zien waar het is fout gegaan,bv een printscreen,daar vragen hun ook om als ze iets willen,en zeggen dan,als u geen printscreen op stuurt kunnen wij u niet helpen,en ik wil weten waarom ik geen waarschuwing heb gehad,dat ik negatief stond

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De klacht is voor een gedeelte opgelost,naar ieders wens,zowel van simyo,als voor mij. Bedankt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Simyo posted

Responded on 06 August 2013 at 12:56

Ik heb de helft terug ontvangen,maar je krijgt toch geen gelijk,het blijft diefstal ,maar ik ging accoord met helft,anders had ik niets

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik moest wel genoegen nemen met de helft,anders kreeg ik niets. Volgende voorbeeld bied zich al aan ,een bundel van 100 belminuten/sms en een bundel 200mb,kom ik 3 sms tekort kosten 0,90 eurocent,maar nog 190 mb over er word niets verrekend die ben je kwijt,is al betaald,maar toch 0,90 eurocent bij betalen. Ik blijf het diefstal vinden!! Met vriendelijke groet , P.A.de Vries

Simyo

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na contact op 5 juni via het Simyo forum is de klacht opgelost.

All complaints of