Complaint: onterecht afgesloten, maandelijkse abonnementkosten gaat iedere keer fout?, beloven terug te bellen maar laten niks meer horen

user-121716 on 15 August 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

elke maand gaat het afschrijven van mijn abonnementskosten van mijn rekening fout terwijl er gewoon geld op mijn rekening staat, dit meerder malen aangegeven toch is het weer fout gegaan en hebben ze een deurwaarder ingeschakeld,we hebben contact met de deurwaarder gehad en kwamen tot de conclusie dat de fout bij simyo lag, hebben ook via ideal proberen te betalen maar dat ging ook al fout,uiteindelijk met heel veel moeite toch kunnen betalen,vervolgens hebben ze me toch afgesloten weer naar simyo gebeld en hebben meerdere malen geprobeerd om dit netjes op te lossen met de medewerkers van simyo maar lossen niks op en zeggen iedere keer dat ze terug zouden bellen maar bellen nooit terug, ik heb nog nooit zo’n onprofessioneel en onbeschoft bedrijf meegemaakt!!

Desired solution:

mij weer aan te sluiten en overstappen naar een andere provider

All complaints of