Complaint: Onterecht beltegoed afgeschreven

user-76702 on 28 December 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Laatst zag ik in het overzicht van mijn prepaid verbruik dat ik op 6 dec met mijn mobiel 2uur en 15 min naar mijn eigen huisadres (vaste lijn) gebeld zou hebben, echter de daadwerkelijke duur van dat gesprek was hooguit een minuut. Voor die minuut bellen was wel ruim 13 euro van mijn beltegoed afgehaald. Na een mail naar Simyo gestuurd te hebben krijg ik een reactie terug dat er alleen verbinding kan zijn als er opdracht aan de simkaart is gegeven en dat de verbinding niet goed is verbroken. Vervolgens stuur ik daar weer een reactie op dat ik het hier niet mee eens ben en om een oplossing vraag, tot op heden heb ik hier niets op gehoord. Ronduit zéér slechte klantenservice(sowieso tel niet te bereiken). Mijn mobiel is een slider telefoon die na het dichtschuiven de verbinding verbreekt, sowieso kan er volgens mij alleen verbinding zijn als beide telefoons geconnect zijn, dus het is mij dan ook een raadsel hoe men kan beweren dat er verbinding is geweest. Als de simkaart dus de verbinding niet heeft verbroken dan zal dit dus aan de simkaart liggen en wens ik hiervoor niet de dupe te worden.

Update 2-4-2012:
Nog steeds niets van Simyo teruggehoord, niets per mail en telefonisch zijn ze ook nooit te bereiken. Constant de melding “wegens drukte op de lijn zijn wij momenteel niet bereikbaar” en wordt de verbinding verbroken.

Desired solution:

Het onterecht afgeboekte beltegoed terugboeken naar mijn prepaid tegoed.

All complaints of