Complaint: opgelicht door simyo, kijk uit mensen

user-175820 on 27 April 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb een hele enorme klacht.
ik had een prepaid kaartje van simyo aangevraagt 3 weken geleden wat binnen 2 werkdagen binnen zou zijn zou ik een code ontvangen via me rekening afschrift en als ik dat zou invoeren zou ik me kaart van prepaid simkaart ontvangen, nooit ontvangen wel even 15 euro afgeschreven door hun, en meldt je dat even aan ze krijg je een saggarijninge iemand via twitter die dood leuk even zegt dat ik een abbo had vroeger dat het daar mee verrekend werdt nou ten eerste heb geen abbo ten tweede waar blijft me prepaid waar ik voor heb betaald en ze willen het geld niet terug geven, gewoon opgelicht dus iets betalen maar geen product ontvangen, nou zeiden via twitter dat er een storing was dat de kaartjes later zouden worden verstuurd wat niet zo is. en gewoon stug blijven volhouden dat ik een abbo had, woon nu al 3 jaar op het zelfde adres nooit geen rekening binnen gekregen van een abbonement.

Desired solution:

Me geld terug hebben
zijn jullie nou helemaal gek !

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of