Complaint: opstaande vordering

user-92322 on 21 March 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het is Simyo niet gelukt om via een automatisch incasso mijn openstaande rekening van mijn moeder te incasseren. Zonder betalingsherinnering krijgt zij voor het bedrag van € 29,95 wat nog openstond een rekening van het incassobureau gepresenteert van € 66,96. Dat is bijna 225% bovenop de rekening! Beetje veel lijkt mij. Uiteraard om een reactie gevraagd bij Simyo en zij vertelde mij dat ze meerdere waarschuwingen hierover hadden verzonden via de mail. Mijn moeder van 70 weet niet eens hoe ze een computer moet aanzetten laat staan hoe ze mail moet lezen. Daarnaast was het emailadres door wisseling van provider achterhaald waardoor deze niets eens aankwamen. Stom natuurlijk om niet direct er aan te denken om het account van Simyo bij te werken!

Desired solution:

Simyo moet mij de mogelijkheid bieden om het openstaande bedrag zonder de incassokosten alsnog te laten betalen.

All complaints of