Complaint: Overschrijding bundel

user-67305 on 27 October 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er is mij geenszins gemeld dat ik over mijn bundel ben gegaan. Ik heb juist het Tringg abonnement genomen om niet over mijn bundel heen te kunnen gaan. Hiermee werd ook altijd geadverteerd. De ene maand wordt geadverteerd dat je nu eindelijk een bundel hebt die je niet kan overschrijden, de volgende maand krijg je een mailtje dat Tringg wordt overgenomen door KPN/Simyo, met de mededeling dat er niet verandert. Dan krijg je een rekening van 500euro.
Ik ben in de veronderstelling geweest, dat ik ervan op de hoogte wordt gesteld als ik mijn bundel overschrijd.
Ik heb nu een rekening van 500euro.

Desired solution:

Simyo laat de klanten weten dat zij over de bundel heen gaan. Dit is wel het minste wat ze kunnen doen.
Kwijtschelding van overschrijding.

All complaints of