Complaint: Regelmatig geen internet en weggegooit geld.

user-166149 on 10 March 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik internet al ruim 1 jaar met web to go van simyo
Meerdere malen heb ik ineens geen internet meer en dan is ook geheel mijn email adres uit het bestand gehaald zodat ik ook niet meer kan inloggen , als ik hierover klaag krijg ik een vaag antwoord na 1 maand mischien.

Ondertussen is mijn geld weg ( verlopen strippenkaart voor internet) Ook dit krijg ik niet terug, en bewijzen kan ik het ook niet gezien ze mijn hele account uit het systeem hebben gegooit.

Zit nu alweer sinds begin feb zonder internet en te wachten op een reactie waar ik wat aan heb. ( niet de eerste keer)

Desired solution:

Het geld wat ik heb overgemaakt voor internet ( 25 euro per strippenkaart = 10 dagen internet) terug krijgen.

En eerdere reactie zodat je weer sneller internet hebt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of