11 years ago - Beste heer Boer,
Wanneer u van bank veranderd, dient u op Mijn Simyo uw rekeningnummer aan te passen. Dit gaat door middel van een storting van 1 cent van ons naar het nieuwe rekeningnummer, waarbij in de omschrijving een activatiecode staat waarmee het rekeningnummer geactiveerd kan worden.
Dit alles staat op onze website www.simyo.nl, en is u ook telefonisch uitgelegd.
Als er op een bepaald moment niet geïncasseerd kan worden, sturen wij al na een paar dagen een herinneringse-mail met een iDeal link om snel en veilig alsnog te betalen. Hierna worden er nog 2 van deze e-mails verstuurd.
Als daar niet op in gegaan wordt, of als het e-mailadres niet meer klopt, dan kunnen wij helaas niets meer doen dan 40 dagen nadat de incasso had moeten plaatsvinden het incassoproces over te dragen aan het incassobureau.
Simyo is een online provider waarbij onze klanten baas zijn over hun eigen bundels en gegevens.
Wij leggen veel eigen verantwoordelijk bij de klanten. Alle gegevens en instellingen zijn zelf te beheren door onze klanten, zo ook de bankgegevens. Hierdoor kunnen we de tarieven zo laag mogelijk houden.
De tarieven die incassobureau IMN rekent zijn wettelijk vastgelegd en gelden voor elk incassobureau dat in Nederland opereert. Zij staan, net als Stichting Derdengelden Buckaroo, los van Simyo. Wij zijn klant van deze bedrijven.
Vriendelijke groet,
Simyo webcare
Simyo.nl/forum