Complaint: Simyo onbereikbaar

user-139684 on 05 November 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Tijdens online afsluiten contract (25/10/2012) Simyo MET nummerbehoud, werd het voortijdig afgebroken. Nummerbehoud kon ik niet doorgeven. (Mijn HI contract zou op 25 november aflopen dus per die datum wilde ik Simyo plus nummerbehoud). Simyo zou mijn contract opzeggen met Hi maar zover is het niet gekomen omdat de handeling voortijdig werd afgebroken. Ik kreeg wel een mail dat mijn simkaart binnen 2 dagen zou worden opgestuurd. Ik bellen met de klantenservice om door te geven dat ik mijn nummer wilde behouden. Driemaal geprobeerd. Steeds is het heel druk en wordt mij na een paar minuten verzocht “het op een later tijdstip nog eens te proberen””. Volgende dag hetzelfde. Dus… een mail gestuurd dat ik van mijn opzegrecht gebruik maak (ik heb immers online besteld) en het contract op wil zeggen. De redenen erbij vermeld. Ik kreeg een ontvangstbevestiging met de melding dat ik binnen 2-3 werkdagen een antwoord zou krijgen. Na 3 dagen een mail dat ze dat niet konden waarmaken. Ondertussen had ik de simkaart al ontvangen en steeds geprobeerd te bellen. Toch nog met de (inmiddels vage) hoop dat ik de klantenservice zou bereiekn en hen door zou kunnen geven dat ik nummerbehoud wilde.Zonder resultaat. Vandaag (5 november) kreeg ik wel een mail om mij eraan te herinneren dat ik mijn sim kaart nog niet had geactiveerd.

Ik ga morgen mijn simkaart aangetekend terugsturen en ik heb alvast uit voorzorg mijn rekening laten blokkeren voor het afschrijven van het maandelijkse bedrag. Ik blijf dus maar gewoon bij Hi totdat ik iets anders heb gevonden. NIET Simyo in ieder geval want een provider die eenvoudig niet te bereiken is, daar heb ik geen vertrouwen in.

Desired solution:

Een bevestiging van Simyo dat ze mijn mail hebben ontvangen en bevestigen dat het contract geanulleerd wordt.

All complaints of