Complaint: simyo onbereikbaar en rampzalige onlogische website

user-117982 on 27 July 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een abbo bij Hyves mobile en wil naar Simyo met nummerbehoud.
Hyves mobile staat NIET in de lijst van providers bij Simyo op de site. Dit heb ik gemeld aan Simyo ! Antwoord Simyo Hyves Mobile is T-mobile dan moet je die keuze invullen.
Okay gedaan. Nu krijg ik van Simyo weer een bericht dat ze mijn nummer niet kunnen overzetten omdat het bij T-mobile niet bekend is, ja logisch het loopt bij Hyves-mobile !
Op de website van Simyo is nergens een nummer te vinden voor contact zonder een UUR in de wacht te staan.
Op het forum kan je niet komen want das zon zootje daar met inloggen terwijl je al ingelogd bent dat dit ook geen oplossing biedt. rest mij alleen mijn klacht op Facebook Simyo te zetten waarbij de hele wereld mijn persoonlijke gegevens kan inzien en het iedere keer 24 uur duurt voor een reactie terug.

Desired solution:

Een fatsoenlijke website compleet met alle telecom providers dus ook Hyves Mobile.
Een normaal bereikbaar bedrijf wat mijn klacht snel oplost en niet iedere keer dagen moeten wachtten op een reactie.
En goede informatie verstrekken waardoor het nummerbehoud kan plaats vinden en niet van die domme fouten !

All complaints of