Complaint: Simyo weigert simkaart te versturen

user-29872 on 04 June 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sim only abo aangevraagd bij Simyo, maar geen simkaart ontvangen. Ik dacht deze vlak voor het overgaan van KPN naar Simyo, maar het mocht niet zo zijn.

Simyo blijft volhouden dat ze al een simkaart verstuurd hebben. Het contract moest ik gedwongen al in laten gaan om een nieuwe simkaart opgestuurd te krijgen. Nu is het contract ingegaan en nog steeds weigert Simyo een simkaart te versturen.

Er zijn al talloze emailwisselingen die tot niets hebben geleid. Sterker nog, ik heb nu al 2 maal een verplicht simkaartnummer moeten activeren van de Simyo klantenservice en nog steeds sturen ze niets toe.

Ik heb zelfs op aanvraag al mijn gegevens nog eens verstuurd, en nog steeds weigeren ze een simkaart toe te sturen. Geen idee waarom een provider wel contracten afsluit, maar vervolgens geen simkaarten verstuurd. Hoe kan dat nou?

Vandaag deed een medewerker van Simyo echt de emmer overlopen: “Geachte heer, excuses voor het ongemak. Zou u ons even willen bellen? ”

HOE MOET IK NOU BELLEN ZONDER SIMKAART?!!!

Desired solution:

Heel simpel: stuur mij nu eindelijk eens een simkaart.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Hoi patrick288787, De communicatie over uw niet aangekomen simkaart is inderdaad op een verwarrende manier verlopen. Wat aan u niet goed is uitgelegd, is dat u de niet ontvangen simkaart moest activeren op de website, omdat het anders technisch onmogelijk was een nieuwe simkaart aan te maken. Onze excuses daarvoor. Het is jammer dat u er pas achterkwam geen simkaart te hebben aangekregen, de dag voor het bevestigde nummerbehoud. Ook daarom moest er een simkaart 'actief' in het systeem staan. anders konden we uw nummer niet overzetten. Mocht u ooit weer een simkaart bestellen, dan kunt u ervan uitgaan dat die binnen 2 werkdagen binnenkomt, zoals in de welkomstmail wordt uitgelegd. Is dat niet zo, neem dan alstublieft contact op. Een Simyo abonnement waar nummerbehoud op is aangevraagd, start niet bij het activeren van de simkaart, maar op de dag dat het nummer wordt overgezet. Het contract accepteer je wel, maar de startdatum van het contract is de datum dat je nummer wordt overgezet. Wij hopen dat deze verklaring u meer duidelijkheid heeft gebracht. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet contact op te nemen met ons via webcare@simyo.nl Vriendelijke groet, Simyo webcare forum.simyo.nl

All complaints of