Complaint: Slechte service van medewerkster van Simyo.

user-143252 on 20 November 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste,

Ik heb een factuur van 16-11-2012 ontvangen van Simyo. Op deze factuur staat een totaalbedrag dat 50 cent afwijkt in mijn nadeel. Nu gaf een medewerkster (ik mag de naam niet meer noemen van SIMYO) van de klantenservice van Simyo aan dat dit vanwege een technische fout is en dat ik een MMS zou hebben gestuurd. Nu heb ik nog nooit een MMS gestuurd en dus ook niet in de afgelopen periode. Gevraagd of dit kan worden uitgezocht.

Antwoord is dat het is geregistreerd op het netwerk en dus in rekening wordt gebracht. MMS zou naar een mailadres zijn gestuurd dus zou via internetbundel moeten gaan. Novella wil mij niet tegemoet komen en heeft dus een klant van Simyo zeer ontevreden gemaakt.

Ik verwacht een nette oplossing, dwz dat de 50 cent wordt gecrediteerd en de factuur klopt. Principe is gewoon dat die 50 cent onterecht in rekening is gebracht omdat ik geen MMS verstuur. Dit kan ze niet in orde maken.

Slechte zaak Simyo!

Desired solution:

Vergoeden van het teveel in rekening gebrachte bedrag van 50 cent.

All complaints of