Complaint: Telefoonabonnement

user-176714 on 03 May 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds januari 2013 heb ik een abonnement en netals MEESTE klanten heb ik ook last van onterechte telefoonrekening d.m.v. internetverbruik (wat binnen me bundel was en toch een absurd hoge rekening kreeg). Ik kreeg 2x hoge rekening omdat ik volgens hun boven me (internet)bundel zat wat niet kan kloppen. Ik heb de rekeningen NIET betaald bewust omdat ik netals veel Simyo gebruikers ben opgelicht. En nu hebben ze mijn telefoon afgesloten!! Paar keer geprobeerd te bereiken maar NIET gelukt.. Meestal gebruik ik wifi zoniet geen internet terwijl ik een bundel heb van 1500 MB, wat onmogelijk is dat ik het kan overschrijden.. Ik wil met al die gedupeerde Simyo klanten een rechtzaak beginnen gezamelijk dus wie doet mee?? Dit is mijn nummer: 0623131047

Desired solution:

Geeneen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Helaas zijn er in zowel februari als maart veel mb's verbruikt. U geeft aan dat u vaak gebruik maakt van een wifi verbinding. Een telefoon kan overschakelen naar de verbinding van het mobiele netwerk van de provider wanneer de wifi verbinding weg valt. We hebben daarom ter verduidelijk een topic op ons forum geopend met illustraties en uitleg over hoe een toestel veel mb's kan verbruiken en hoe dit valt te voorkomen. Er is geen sprake van een fout in ons systeem geweest. Wij raden u aan om de informatie welke via onderstaande link te vinden is daarom goed door te nemen. https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989 Hopelijk kunt u een dergelijke situatie in de toekomst voorkomen. Vriendelijke groet, Simyo webcare simyo.nl/forum

All complaints of