Complaint: verbruik voor acteveren

user-160573 on 13 February 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

voor de abonement is geacteveerd zegt simyo
dat ik in de twee dagen dat ik al cardje ontvangen heb
al 200 euro gebruik heb gemaakt. terwijl ik abonement met 500 bel min en onbeperkt internet.
het is onbegrijpelijk. 2dagen cardje in bezit en al opzeg brief gemaakt.
ze bezorgen famillies een hoop elende het cardje was voor een school gande kind bedoelt. ..schande simyo

Desired solution:

ja 2 dagen en dan zon bedrag
het bedrag af schaven.we hebben spijt dat we simyo gekozen hebben en vergetten ..

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of