Complaint: verkeerd product geleverd, kosten voor de klant

user-119405 on 03 August 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorige week bestelde ik een sim only ‘geregeld’ abonnement bij Simyo (maandelijks opzegbaar). Helaas kreeg ik een losse sim only ipv een abonnement. Dit heb ik per mail en telefonisch aangegeven bij de klantenservice. Men zegt hier niets aan te kunnen doen en raadt mij aan alsnog het abonnement te bestellen. Wie garandeert mij dat het nu wel goed gaat?? Doordat ik wel dringend moest bellen heeft dit mij al meer dan €40 in 1 week gekost!!!

Desired solution:

Ik wil nog steeds zsm een abonnement en wil dat de reeds gebruikte belminuten als in een abonnement worden verrekend à 2,3 eucent.
Dit lijkt mij niet zo moeilijk om even terug te rekenen. Van de betaalde €40 moeten aansluitkosten en maandtarief afgetrokken worden. Dan heb ik nog wat tegoed van Simyo wat ik in de komende tijd wil verbruiken! Zo ingewikkeld is dat toch niet??

All complaints of