Complaint: Web to go veel te traag

user-124777 on 30 August 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik gebruik een Web to go voor als ik met mijn telefoon teveel Mb’s gebruik.
Echter, de laatste week is de snelheid veel te laag! (veelal rond de 1kbps)

Onderstaand kort opgesomd welke acties er zijn ondernomen :

Vrijdag : Alex (Forum Simyo) vraagt mij of de problemen in meerdere postcodegebieden voor komen.

Zaterdag : Deze dag ben ik door verschillende postcodegebieden gevaren en moet helaas beamen dat ze in meerdere gebieden voor komen.
Dit heb ik gelijk op het forum gezet en krijg geen antwoord.
Vooruitdenkend heb ik op het forum al een oplossing aangedragen.

Dinsdag : Door het uitblijven van antwoord probeer ik maar te bellen, zoals gewoonlijk is het erg druk….
Uiteindelijk krijg ik iemand met verstand van zaken welke mij vraagt om verbinding te maken met verschillende computers in te loggen.
Als hiermee het probleem zo blijft kan ik mailen en wordt de boel snel opgelost.

Woensdag : Ik mail dat ook bij andere computers (1x met dongel en 1x zonder) het probleem zo blijft.

Donderdag : weer gemaild, geprobeerd te bellen maar na 45min maar opgelegd en vervolgens via twitter contact gezocht waar wel snel
een reactie op komt….
Echter, de beloofde oplossing blijft uit en wederom probeert Simyo dit af te wimpelen….

Desired solution:

De teveel gebruikte Mb's op mijn telefoon, plus een verwacht aantal voor de komende dagen compenseren.

Mijn voorstel was om 1,5GB voor augustus en 1,5GB voor september hiervoor te gebruiken.
In ruil hiervoor heb ik aangegeven kan het tegoed van de Web to Go worden afgeschreven.
Dit komt neer op 300mb per dag dat ik voor de Web to go heb betaald.

All complaints of