Complaint: Wijziging internetbundel verhoging met 5 euro p.mnd

user-125052 on 01 September 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zit een jaar bij Simyo. Digitaal in mijn dossier stond aangegeven dat mijn contract bijna beeindigde en ik kreeg een email dat ik dezelfde korting behoudt m.b.t. mijn belbundel. Nadat ik heb ingelogd, heb ik de optie aangevinkt 1gb internet voor 4,99 euro. Hiernaast de optie 250 belminuten + 50 gratis voor 6,99. De optie van het bellen is doorgekomen, de optie voor het internet niet. Hierdoor heeft Simyo 9,99 in rekening gebracht en gelooft niet dat de bundel 4,99 bestaat en dat dit in het verleden was. Ik heb een screenshot gestuurt als bewijs en ik moest 2 september nog maar eens proberen mijn bundel te wijzigen. Men bleef te weigeren in antwoord geven op mijn vraag waarom ik 9,99 moet betalenv oor een bundel van 4,99. Er is nu voor 2 maanden 9,99 in rekening gebracht en de bundel is ineens verdwenen van de website.

Desired solution:

Als ik mijn geld terug krijg van 2 maanden internet a 4,99 en mijn abonnement krijg van 4,99 per maand voor internet a 1 gigabyte. Ik heb de optie 4,99 aangevinkt en dan ga ik er van uit dat ik koop wat ik aanklik.

All complaints of