Complaint: Zonder aankondiging volledig afgesloten door Simyo

sabressiv on 25 August 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is dat ik van zaterdag op zondag ineens volledig ben afgesloten en dat ik geen idee heb waarom. Mijn abonnement wordt automatisch betaald en heb net geverifieerd dat in juli het nog gewoon is afgeschreven.
Komt er nog bij dat vandaag op zondag de klantenservice dicht is en ik dus nergens verhaal kan halen of informatie.

Desired solution:

Per omgaande mijn abonnement weer activeren en door laten lopen met opgaaf van redenen waarom dit op deze manier is gegaan.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Simyo to pickup complaint

Message from Simyo

11 years ago - Beste mijnheer Visser Uit onze gegevens blijkt dat u daags na het plaatsen van uw bericht op klacht.nl al contact heeft gehad met onze telefonische klantenservice. Uw verbinding was geblokkeerd wegens hoogverbruik. Dit is een automatische beveiliging wanneer er geregistreerd wordt dat het buiten bundel verbruik meer dan €75 binnen een etmaal is. Na het doen van de gevraagde aanbetaling is uw aansluiting op 26 augustus weer vrijgegeven. Vriendelijke groet, het Simyo webcare team

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Simyo

All complaints of