Complaint: Camping Schoonbron geen connectie

Clgpulles on 24 July 2013 about Skybites B.V. in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We maken nu voor het tweede jaar gebruik van wifi via skybites op camping Schoonbron in Schin op Geul. Het is echter vrijwel onmogelijk om in te loggen. Als dit wel lukt is de verbinding dramatisch slecht!!! Vele andere camping gasten hebben dezelfde dramatische ervaring. Skybites zou zich moeten schamen om een dergelijk slecht product voor dit geld in de markt te zetten. Bij telefonisch contact wordt het probleem vooral bij de gebruiker gezocht. Men heeft schijnbaar oogkleppen voor de problemen.

Desired solution:

Er dient een goed werkende service te zin waarbij het probleemloos inloggen is. Tevens dient de beloofde snelheid aangeboden te worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Skybites B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Skybites B.V. to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Skybites B.V.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [290700311] Schoonbron Geachte heer/mevrouw , Wij hebben uw melding op KLACHT.nl in goede orde ontvangen. Uiteraard vinden wij het erg vervelend indien u problemen ondervind met het netwerk. Graag informeren wij u over de status van het netwerk. Vele pogingen om de snelheid te verhogen zijn helaas op niets uitgelopen. Het is op dit moment gewoonweg niet mogelijk op deze locatie een hogere snelheid te behalen. Dit heeft allemaal te maken met de beperkingen in de infrastructuur (telefoonkabel). Het kan voorkomen dat het netwerk dan ook bij piekbelasting een lagere beschikbaarheid geeft, wat zich uit in traagheid en verbreken van verbindingen. Dit ligt helaas buiten onze macht. Wij zullen ondanks de beperkingen alles in het werk stellen om deze netwerken optimaal te laten functioneren. Skybites kan helaas geen support leveren op signaal- en snelheidsproblemen. Alvorens de aanschaf van een voucher, heeft u te allen tijde, de mogelijkheid het netwerk te testen. Onze website, https://www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden u de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. De aanwezigheid van een redelijk/goed signaal betekent niet dat er ook daadwerkelijk een verbinding mogelijk is. Dit staat onder andere vermeld in onze folder en op onze website. Dit neemt natuurlijk niet weg dat wij een en ander erg vervelend vinden en willen u graag bedanken voor het opstellen van uw e-mail en het doorgeven van uw bevindingen. Graag ontvangen wij van u de logingegevens van de voucher, opdat wij het netwerk zo nauwlettend mogelijk voor u in de gaten kunnen houden en daar waar voor ons mogelijk actie kunnen ondernemen. Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [290700311] Schoonbron Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw melding op KLACHT.nl hebben wij u enige tijd geleden een reactie verstuurd. Helaas hebben wij nog niks van u mogen vernemen en sturen u daarom dit bericht ter herinnering. Mochten wij binnen een week geen reactie van u ontvangen, zullen wij de melding op KLACHT.nl als opgelost markeren en ons dossier sluiten. Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - LS IK ben helaas niet erg tevreden met dit antwoord. Het testen vooraf hebben we gedaan. Destijds, buiten het hoog seizoen blijkbaar, was het mogelijk om in te loggen en op een redelijke manier gebruik te maken van het Netwerk. NA aanschaf is de performance slecht geworden. Aangezien veel mensen klagen over het inloggen en de performance is dit probleem algemeen. Wanneer er dus een beperking is in aantal aansluiting dan zou Skybite beter minder vouches kunnen uitgeven welke tegelijker tijd lopen. Het monitoren van de performance op basis van onze voucher zal gezien het gegeven commentaar niet leiden tot een betere performance. Het zou meer sieren om bij de gegeven situatie een terugbetaling te doen. Met vriendelijke groet Pulles

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Skybites B.V.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [290700311] Schoonbron Geachte heer/mevrouw Pulles, Wij hebben uw reactie op KLACHT.nl in goede orde ontvangen. Uiteraard vinden wij het erg vervelend indien u problemen ondervind met het netwerk. Zoals in eerdere correspondentie vermeld, kan het voorkomen dat het netwerk bij piekbelasting een lagere beschikbaarheid geeft, wat zich uit in traagheid en verbreken van verbindingen. Dit ligt helaas buiten onze macht. Daarnaast is het op dit moment nog niet mogelijk op deze locatie een hogere snelheid te behalen.Wij zullen ondanks de beperkingen alles in het werk stellen om deze netwerken optimaal te laten functioneren en willen u dan ook graag bedanken voor het doorgeven van uw bevindingen en advies. Wij zullen dit meenemen in onze eerstvolgende evaluatie. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ls Helaas blijft skybites het probleem ontkennen. Er worden blijkbaar meer vouchers verkocht dan het netwerk aan kan. Dit blijkt ook uit de reactie: we kunnen de piek belasting niet aan. De oplossing is erg simpel: verkoop niet meer vouchers dan het netwerk capaciteit technisch aan kan. Erg vervelend om te zien dat skybites zich nu verschuilt achter het technisch aspect. Het is uit deze reactie duidelijk dat alleen terug gave van het aankoop bedrag een juiste actie zou zijn. Tevens zal skybites een limitatie moeten stellen aan het aantal verkochte/actieve vouchers. Met vriendelijke groet Pulles

Skybites B.V.

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zoals in de reacties te lezen, is het op dit moment op deze locatie niet mogelijk is een hogere snelheid te behalen en het dan ook kan voorkomen dat het netwerk bij piekbelasting een lagere beschikbaarheid geeft, wat zich uit in traagheid en verbreken van verbindingen.
Wij zullen ondanks de beperkingen alles in het werk stellen om deze netwerken optimaal te laten functioneren.

De melding afgemeld.

All complaints of