My complaint:
Ik heb bij camping schoonbron een maandvoucher gekocht a 28 euro. Met als doel dat wij gebruik konden maken van internet. Dit is in onze hele vakantie ( twee weken) geen een keer gelukt!
Desired solution:
Het geld retour
Inepine on 07 August 2013 about Skybites B.V. in category Internetproviders
Ik heb bij camping schoonbron een maandvoucher gekocht a 28 euro. Met als doel dat wij gebruik konden maken van internet. Dit is in onze hele vakantie ( twee weken) geen een keer gelukt!
Het geld retour
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have sent an email to Skybites B.V. about your complaint
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by Skybites B.V.
Message from Skybites B.V.
11 years ago - Internet Skybites [090800306] Schoonbron Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw melding op KLACHT.nl in goede orde ontvangen. Uiteraard vinden wij het erg vervelend indien u problemen ondervond met het netwerk. Graag had onze supportafdeling u tijdens uw verblijf geholpen. Helaas kon ik zo snel op uw naam geen melding terugvinden. Wij vinden het jammer indien wij niet de mogelijkheid hebben gekregen u tijdens uw verblijf verder te helpen. Mocht u wel contact hebben opgenomen, verneem ik graag uw incidentnummer. Daarnaast kunnen wij u informeren dat u alvorens de aanschaf van een voucher, te allen tijde de mogelijkheid heeft het netwerk te testen. Onze website, www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden u de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. De aanwezigheid van een redelijk/goed signaal betekent niet dat er ook daadwerkelijk een verbinding mogelijk is. Dit staat onder andere vermeld in onze folder en op onze website. Met betrekking tot uw verzoek tot restitutie kunnen wij u informeren dat wij hiervoor graag de inloggegevens ontvangen, zodat wij uw bericht in behandeling kunnen nemen. Zonder inloggegevens is dit voor ons helaas niet mogelijk. Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.
Message from Skybites B.V.
11 years ago - Ontvangen reactie: Beste Skybites. Bedankt voor jullie reactie. Ik zie in jullie bericht een hele hoop informatie, die ik mbt de aankoop van de voucher niet wist. De aankoop van jullie voucher is als volgt gegaan: ik ben naar de receptie gegaan om te zeggen dat ik wifi wil. de medewerkster vroeg of ik gekeken had of op de plek waar we stonden ook verbinding was voor jullie wifi. Ben teruggelopen en inderdaad kregen we de wifi in beeld. ik heb betaald, kreeg een formulier met inlogcode en ze vertelde dat de koop niet retour kon, waarop ik gevraagd heb of het voorkomt dat er geen verbinding is. zij zei dat als ik nu wifi had, ik dat altijd had , in ieder geval voor 1 apparaat. we hebben het twee weken lang op meerdere apparaten geprobeerd, maar geen verbinding. Ik betaal aan de recptie, dus had niet het idee dat ik de klacht ergens anders moet melden. Op onze vertrekdag hoorde ik van een buurman ,dat wifi wordt uitbesteed. Vind het van de camping niet netjes dat ze geen verdere informatie hebben gegeven. ik heb zeker geen folder etc. ontvangen met informatie. Hier kunnen jullie natuurlijk niets aan doen. ik hoop dat jullie met deze informatie wat kunnen. inlogcode was :CHOOM-298808 Met Vriendelijke Groeten,
Message from Skybites B.V.
11 years ago - Internet Skybites [090800306] Schoonbron Geachte mevrouw Van de Grift, Wij hebben uw e-mail naar aanleiding van onze reactie op KLACHT.nl in goede orde ontvangen. Uiteraard vinden wij het erg vervelend indien u problemen ondervond met het netwerk. Daar het park slechts wederverkoper is van het internet, hebben zij u niet kunnen voorzien van volledige informatie. Vragen/opmerkingen betreft het internet dienen te allen tijde behandeld te worden door Skybites. Alvorens de aanschaf van een voucher, heeft u de mogelijkheid het netwerk te testen. Onze website, www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden u de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. De aanwezigheid van een redelijk/goed signaal betekent niet dat er ook daadwerkelijk een verbinding mogelijk is. Dit staat onder andere vermeld in onze folder en op onze website. Wij vinden het dan ook erg vervelend indien u niet bent voorzien van volledige informatie. Met betrekking tot uw verzoek tot restitutie, verwijs ik u naar de loggegevens van de voucher. Deze zijn te vinden via http://extranet.skybites.nl. Hier treft u de duur, sessie en dataverkeer. Op basis van deze gegevens zijn wij van mening over te gaan tot restitutie van de voucher. Graag bied ik u echter in plaats van een gedeeltelijke restitutie, een nieuwe maandvoucher aan. Deze voucher is geldig op alle parken waar Skybites wordt aangeboden en heeft geen verloopdatum. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vernemen graag uw keuze binnen 2 weken alvorens wij uw dossier sluiten. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.
Message from Skybites B.V.
11 years ago - Internet Skybites [090800306] Schoonbron Geachte mevrouw Van de Grift, Wij hebben uw e-mail naar aanleiding van onze reactie op KLACHT.nl in goede orde ontvangen. Uiteraard vinden wij het erg vervelend indien u problemen ondervond met het netwerk. Daar het park slechts wederverkoper is van het internet, hebben zij u niet kunnen voorzien van volledige informatie. Vragen/opmerkingen betreft het internet dienen te allen tijde behandeld te worden door Skybites. Met betrekking tot uw verzoek tot restitutie, verwijs ik u naar de loggegevens van de voucher. Deze zijn te vinden via http://extranet.skybites.nl. Hier treft u de duur, sessie en dataverkeer. Op basis van deze gegevens zijn wij van mening over te gaan tot restitutie van de voucher. Graag bied ik u echter in plaats van een gedeeltelijke restitutie, een nieuwe maandvoucher aan. Deze voucher is geldig op alle parken waar Skybites wordt aangeboden en heeft geen verloopdatum. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vernemen graag uw keuze binnen 2 weken alvorens wij uw dossier sluiten. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by Skybites B.V.
Message from Skybites B.V.
11 years ago - Ontvangen reactie: Beste Skybites. Bedankt voor jullie snelle en goede reactie en oplossing. Ik wil graag mij geld retour. Alsnog bedankt voor de goede afhandeling.
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Internet Skybites [090800306] Schoonbron
Geachte mevrouw Van de Grift,
Wij hebben uw e-mail naar aanleiding van onze reactie op KLACHT.nl in goede orde ontvangen.
De kosten van de voucher zullen wij restitueren. Daar wij restituties op vaste data uitvoeren, kunt u deze in de loop van volgende maand van ons verwachten.
Het aanbod van de gratis voucher zal hiermee komen te vervallen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.