Complaint: Schoonbron geen verbinding

Mapulles on 28 July 2013 about Skybites B.V. in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We gebruiken wifi internet op camping Schoonbron. Helaas is de kwaliteit dermate slecht dat het niet mogelijk is om een verbinding te maken. Voor dit product betalen we €115 per jaar. Echter meestal is het niet mogelijk om een verbinding te maken. Bellen met skybites levert geen positief effect op maar kost wel zomaar €10!!!!
Ook andere camping gasten hebben dezelfde klacht en worden niet geholpen. Er zijn mensen die slechts voor2 weken betalen en niet een keer internet op kunnen. Na deze twee weken is skybites niet bereidt het betaalde geld terug te betalen.

Desired solution:

We verwachten dat skybites hun apparatuur op orde maakt en garandeert dat ten allen tijde het opbouwen van een internet connectie moeilijk is met de beloofde snelheid.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Skybites B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Skybites B.V. to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Skybites B.V.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [090800305] Schoonbron Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw melding op KLACHT.nl in goede orde ontvangen. Uiteraard vinden wij het erg vervelend indien u problemen ondervind met het netwerk. Graag informeren wij u over de status van het netwerk. Vele pogingen om de snelheid te verhogen zijn helaas op niets uitgelopen. Het is op dit moment gewoonweg niet mogelijk op deze locatie een hogere snelheid te behalen. Dit heeft allemaal te maken met de beperkingen in de infrastructuur (telefoonkabel). Het kan voorkomen dat het netwerk dan ook bij piekbelasting een lagere beschikbaarheid geeft, wat zich uit in traagheid en verbreken van verbindingen. Dit ligt helaas buiten onze macht. Wij zullen ondanks de beperkingen alles in het werk stellen om deze netwerken optimaal te laten functioneren. Skybites kan helaas geen support leveren op signaal- en snelheidsproblemen. Alvorens de aanschaf van een voucher, heeft u te allen tijde, de mogelijkheid het netwerk te testen. Onze website, https://www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden u de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. De aanwezigheid van een redelijk/goed signaal betekent niet dat er ook daadwerkelijk een verbinding mogelijk is. Dit staat onder andere vermeld in onze folder en op onze website. Dit neemt natuurlijk niet weg dat wij een en ander erg vervelend vinden en willen u graag bedanken voor het opstellen van uw e-mail en het doorgeven van uw bevindingen. Met betrekking tot uw opmerking “Er zijn mensen die slechts voor2 weken betalen en niet een keer internet op kunnen. Na deze twee weken is skybites niet bereidt het betaalde geld terug te betalen.” kunnen wij u informeren dat dit afhankelijk is van een aantal factoren. Aan de hand hiervan wordt gekeken of er een eventuele restitutie wordt toegekend. Daarnaast ontvangen wij graag van u de logingegevens van de voucher, opdat wij het netwerk zo nauwlettend mogelijk voor u in de gaten kunnen houden en daar waar voor ons mogelijk actie kunnen ondernemen. Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [090800305] Schoonbron Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw melding op KLACHT.nl hebben wij u enige tijd geleden van een reactie voorzien. Helaas hebben wij nog niks van u mogen vernemen en sturen u daarom dit bericht ter herinnering. Mochten wij binnen een week geen reactie van u ontvangen, gaan wij er vanuit dat de melding is afgehandeld. Wij zullen de melding op KLACHT.nl als opgelost markeren en ons dossier sluiten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. LET OP: Het onderwerp van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u het onderwerp van dit bericht niet verandert. U kunt ook vanaf een ander e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Skybites B.V.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [090800305] Schoonbron Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw melding op KLACHT.nl hebben wij u enige tijd geleden van meerdere reacties voorzien. Helaas hebben wij tot op heden niets van u mogen vernemen. Wij gaan er vanuit dat de melding is afgehandeld. Wij zullen de melding op KLACHT.nl als opgelost markeren en ons dossier sluiten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. LET OP: Het onderwerp van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u het onderwerp van dit bericht niet verandert. U kunt ook vanaf een ander e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Skybites B.V.

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Tot op heden geen reactie mogen ontvangen op onze berichten. Om deze reden afgemeld.

All complaints of