11 years ago - Internet Skybites [090800305] Schoonbron
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw melding op KLACHT.nl in goede orde ontvangen. Uiteraard vinden wij het erg vervelend indien u problemen ondervind met het netwerk.
Graag informeren wij u over de status van het netwerk. Vele pogingen om de snelheid te verhogen zijn helaas op niets uitgelopen. Het is op dit moment gewoonweg niet mogelijk op deze locatie een hogere snelheid te behalen. Dit heeft allemaal te maken met de beperkingen in de infrastructuur (telefoonkabel).
Het kan voorkomen dat het netwerk dan ook bij piekbelasting een lagere beschikbaarheid geeft, wat zich uit in traagheid en verbreken van verbindingen. Dit ligt helaas buiten onze macht. Wij zullen ondanks de beperkingen alles in het werk stellen om deze netwerken optimaal te laten functioneren. Skybites kan helaas geen support leveren op signaal- en snelheidsproblemen.
Alvorens de aanschaf van een voucher, heeft u te allen tijde, de mogelijkheid het netwerk te testen. Onze website, https://www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden u de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. De aanwezigheid van een redelijk/goed signaal betekent niet dat er ook daadwerkelijk een verbinding mogelijk is. Dit staat onder andere vermeld in onze folder en op onze website.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat wij een en ander erg vervelend vinden en willen u graag bedanken voor het opstellen van uw e-mail en het doorgeven van uw bevindingen. Met betrekking tot uw opmerking “Er zijn mensen die slechts voor2 weken betalen en niet een keer internet op kunnen. Na deze twee weken is skybites niet bereidt het betaalde geld terug te betalen.” kunnen wij u informeren dat dit afhankelijk is van een aantal factoren. Aan de hand hiervan wordt gekeken of er een eventuele restitutie wordt toegekend.
Daarnaast ontvangen wij graag van u de logingegevens van de voucher, opdat wij het netwerk zo nauwlettend mogelijk voor u in de gaten kunnen houden en daar waar voor ons mogelijk actie kunnen ondernemen.
Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.