Complaint: Skubites laat klanten in de kou staan

Rita Sabbe on 01 January 2013 about Skybites B.V. in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste,
Sinds november 2012 loop ons nieuw jaarabonnement op Zeebad Breskens. Internet hebben wij immers nodig voor onze werkzaamheden (correspondent weekblad). Op 24 december 2012 zijn wij op Zeebad aangekomen. Na een paar dagen geen internet meer, dus ook niet meer kunnen werken. Na 4 dagen nog steeds geen internet. Terug wat uitleg gaan vragen in de receptie. Na een telefoontje met jullie kon men ons niets garanderen, integendeel. Men raadde er ons zelfs aan, als we dringend internet nodig hadden, om huiswaarts te keren. Voor ons zat er dus niets anders op dan onze vakantie vroegtijdig te onderbreken en huiswaarts te keren om hier ons werk te kunnen doen.
Dat er soms iets fout kan lopen begrijpen we maar al te goed, maar de slechte service die Skybites biedt is ongehoord. Waarvoor betalen wij meer dan 180 euro voor een jaarabonnement als jullie de klanten dagenlang zonder internet laten zitten?
Daarom vragen wij een tussenkomst in de kosten van ons abonnement van uwen ’t wege voor het ontbreken van internet op het park, waarvoor wij betaalden, en daardoor ook onze vakantie vroegtijdig moesten onderbreken.

Desired solution:

Betere servive

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Skybites B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Skybites B.V. to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Skybites B.V.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Skybites B.V.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [040100123] Zeebad Geachte mevrouw Sabbe, Wij hebben uw email in goede orde ontvangen en kunnen u als volgt informeren. Wij vinden het erg spijtig indien u problemen ondervond met ons netwerk. Helaas kan het soms voorkomen dat de apparatuur in storing raakt. Wij doen er alles aan dit te voorkomen, dan wel zo snel mogelijk op te lossen. De storing heeft helaas een paar dagen geduurd. U heeft aangegeven een jaarvoucher te hebben. Wij zullen uw voucher met een week verlengen. Graag ontvangen wij hiervoor uw inloggegevens, opdat wij dit in orde kunnen maken. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een nieuw incidentnummer. Het is belangrijk dat u het onderwerp van dit bericht niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht. Met vriendelijke groet, Klantenservice Albert Plesmanweg 106-110 | 4462 GC Goes | www.skybites.nl klantenservice@skybites.nl

Skybites B.V.

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Sabbe,

Wij hebben uw email in goede orde ontvangen en kunnen u als volgt informeren. Wij vinden het erg spijtig indien u problemen ondervond met ons netwerk.
Helaas kan het soms voorkomen dat de apparatuur in storing raakt. Wij doen er alles aan dit te voorkomen, dan wel zo snel mogelijk op te lossen.

De storing heeft helaas een paar dagen geduurd. U heeft aangegeven een jaarvoucher te hebben. Wij zullen uw voucher met een week verlengen. Graag ontvangen wij hiervoor uw inloggegevens, opdat wij dit in orde kunnen maken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een nieuw incidentnummer. Het is belangrijk dat u het onderwerp van dit bericht niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Albert Plesmanweg 106-110 | 4462 GC Goes | www.skybites.nl
klantenservice@skybites.nl

All complaints of