Complaint: Skybites op camping Bergzicht is naatje

campinggast on 30 April 2013 about Skybites B.V. in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Slechte/geen verbinding, nu mag je niet eens meer uitzending gemist kijken.

Je mag kennelijk internet alleen maar gebruiken voor je mail.

Je mag het zelfs niet zakelijk gebruiken (mail e.d)

Maar je mag wel een gods vermogen per maand betalen, maar service en een beetje snelheid ho maar.

Ze laten alles lopen via 1 ADSL lijntje voor ongeveer 300 campinggasten, ja dam heb je dus geen snelheid meer voor internet.

Desired solution:

Beter netwerk en compensatie voor de afgelopen tijd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Skybites B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Skybites B.V. to pickup complaint

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [070500159] Bergzicht Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw melding op KLACHT.nl, in goede orde ontvangen. Graag informeren wij u over de status van het netwerk. Vele pogingen om de snelheid te verhogen zijn helaas op niets uitgelopen. Het is op dit moment gewoonweg niet mogelijk op deze locatie een hogere snelheid te behalen. Dit heeft allemaal te maken met de beperkingen in de infrastructuur (telefoonkabel). Het kan voorkomen dat het netwerk dan ook bij piekbelasting een lagere beschikbaarheid geeft, wat zich uit in traagheid en verbreken van verbindingen. Dit ligt helaas buiten onze macht. Wij zullen ondanks de beperkingen alles in het werk stellen om deze netwerken optimaal te laten functioneren. Skybites kan helaas geen support leveren op signaal- en snelheidsproblemen. Bovenstaand is tevens bij de receptie van het park bekend en u heeft te allen tijde, alvorens de aanschaf van een voucher, de mogelijkheid het netwerk te testen. Onze website, www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden u de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. Daarnaast is het zo dat bij inloggen akkoord wordt gegaan met de voorwaarden en de werking van het netwerk zoals het is. De aanschaf en het gebruik van de voucher is geheel op eigen risico. Wanneer het netwerk niet naar wens functioneert, raden wij u af een voucher aan te schaffen. U bent niet verplicht een voucher van Skybites aan te schaffen. Dit neemt natuurlijk niet weg dat wij een en ander erg vervelend vinden en willen u graag bedanken voor het opstellen van uw bericht en het doorgeven van uw bevindingen. Wij zullen het netwerk nauwlettend voor u in de gaten houden en daar waar voor ons mogelijk actie ondernemen. Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluiten hierbij de melding. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Skybites B.V.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Skybites B.V.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Nogal makkelijk om te verwijzen naar de site van Skybites en het park deze zij n.l. locaal gehost en deze snelheid is altijd goed. Om te stellen dat de klacht middels een standaard E-mail opgelost is vindt ik nogal kort door de bocht (ik heb vele malen geklaagd en krijg iedere keer de standaard mail van Skybites). Als je een voucher koopt weet je niet wat de snelheid is op dat moment, zijn er veel gebruikers kun je zelfs de opstart pagina (google) niet openen. Om hier 28 euro p/mnd voor te betalen is weggegooid geld, er wordt volgens skybites een dienst geleverd waarvan de kwaliteit van te voren niet vaststaat, hoe kun je dan referen aan de algemene voorwaarden als je niet weet wat je gaat leveren. Wat mij betreft zijn deze algemene voorwaarden onder de omstandigheden zoals skybites schertst niet rechtsgeldig omdat er niet vaststaat wat er geleverd wordt (dit is in strijd met het consumentenrecht). Veder is er op de inlog pagina van Skybites een melding geplaast dat er voor zakelijk gebruik, youtube, uitzending gemist en downloads geen gebruik van het netwerk gemaakt mag worden, Skybites past dus naar omstandigheden haar algemene voorwaarden aan als het hun uitkomt. In plaats van te zorgen dat er een beter netwerk (netwerk beheer is verandwoordelijkheid van Skybytes)beschikbaar is past men simpelweg de voorwaarden aan, GOEDKOPER kan het niet. Kortom het is en blijft veel geld voor 1 maand wel ef bijna geen internet. Ik heb nog niet meegemaakt dat Skybites hier op het park ooit een compensatie gegeven heeft. Een zeer ontevreden klant.

All complaints of