Complaint: Wanprestatie internet via Skybites op Roompot Golfresort Cochem

jos3 on 14 December 2012 about Skybites B.V. in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zit nu 11 dec 2012 op Roompot Cochem, een park waar ik nu voor de 6e keer kom. Internet was slecht en is dat nog steeds. Bereik meldt goed, maar bij het inloggen telkens ofwel inlogcode niet correct of er is een technische fout. Er is nauwelijks een doorkomen aan. Ze beloven al jaren verbetering maar die blijft uit. De site van RP-Holidays geeft ook nergens (meer) info over internet want ze weten exact dat het daar aan schort. Maar zeg nou zelf; wat is vandaag een park zonder (goed) internet???
Skybites en RP-Holidays schande !!!!

Desired solution:

Ofwel een goede CONSTANTE internet verbinding, danwel een refund. Dit speelt al jaren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Skybites B.V.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [182100073] Cochem Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en vinden het erg spijtig indien u problemen ondervind met ons netwerk. Graag brengen wij u op de hoogte van de status van het netwerk op het park. Vele pogingen om de snelheid te verhogen zijn helaas op niets uitgelopen. Het is gewoonweg niet mogelijk een hogere snelheid te behalen. Dit heeft allemaal te maken met de beperkingen in de infrastructuur (telefoonkabel). Het netwerk is zoals het is en zal op korte termijn niet verbeteren. Onze helpdesk kan hierdoor helaas geen volledige support meer geven. Bovenstaand is tevens bij de receptie van het park bekend en u heeft te allen tijde, alvorens de aanschaf van een voucher, de mogelijkheid het netwerk te testen. Onze website, www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden u de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. Daarnaast is het zo dat bij inloggen akkoord wordt gegaan met de voorwaarden en de werking van het netwerk zoals het is. Skybites kan helaas geen support leveren op signaal- en snelheidsproblemen. De aanschaf en het gebruik van de voucher is geheel op eigen risico. Ook dit staat vermeld op de voucher. Dit neemt natuurlijk niet weg dat wij een en ander erg vervelend vinden en willen u graag bedanken voor het opstellen van uw e-mail en het doorgeven van uw bevindingen. Wij zullen deze meenemen in onze evaluatie en daar waar voor ons mogelijk actie ondernemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. LET OP: Het kenmerk bovenaan dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u het onderwerp van dit bericht niet verandert. U kunt ook rechtstreeks vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Skybites B.V.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Er is en wordt niets opgelost. Quote van Skybites: " Daarnaast is het zo dat bij inloggen akkoord wordt gegaan met de voorwaarden en de werking van het netwerk zoals het is. Skybites kan helaas geen support leveren op signaal- en snelheidsproblemen. De aanschaf en het gebruik van de voucher is geheel op eigen risico. Ook dit staat vermeld op de voucher." Men trekt zich dus terug achter de muren, de voorwaarden. Waarom ik dan steeds meldingen krijg van een verkeerde inlog/paswoord terwijl ik weet dit 1000% goed te hebben gedaan, wordt niet op ingegaan. Men speelt liever verstoppertje. Ik blijf het schandelijk vinden van Skybites, maar ook RPHolidays gaat hiermee niet vrijuit. Het is op HUN park.!

All complaints of