My complaint:
Ik heb meer dan een week geleden een product besteeld die zogenaamd op vooraad stond bij redcoon.
na bestelling en betaling niks meer gehoord, behalve een “Kennisgeving van vertraging!” email…
Geprobeerd contact te nemen via de chat van redcoon en daar ben ik niet wijzer geworden.
IK: wanneer kan ik deze product verwachten?
Redcoon Antwoord via chat (na meer dan 13 minuten wachten:
Helaas wordt het product niet aan je order toegevoegd terwijl deze wel op voorraad is. Onze excuses hiervoor
Ik ga het zo snel mogelijk voor u oplossen.
IK: uw text geeft geen antwood op mijn vraag!
redcoon: Zoals ik net aangeef kan ik daar momenteel nog niks over zeggen omdat er een systeemfout is opgetreden en daardoor wordt het product niet aan uw bestelling gekoppeld. Als dit vandaag wordt opgelost heeft u het artikel binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.
Dus als redcoon de systeemfout niet snel kan oplossen, dan moeten de klanten gewoon wachten.
Desired solution:
Als mijn product dus wel op vooraad is (zoals aangegeven tijdens bestelling and tijdens chatsessie) dan verwacht ik dat deze vandaag nog verstuurd wordt met express zending.