Complaint: slecht behandeling

user-49306 on 11 May 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Balckberry is al 7 weken weg, heb contact gehad met jullie waar er gezegd is dat er een vervangend toestel onderweg is, dat is inmiddels ookal een week geleden maar die is ernog niet……Ik wordt slecht behandeld, en zal dan ook nooit nog iets bij belcompagny kopen de service is ontzettend slecht en erwordt gewoon niets aangedaan, mijn blackberry was na 2 maanden al stuk en is blijkbaar niet meer te maken, maar erkomt maar geen oplossing…

Desired solution:

geld terug

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

13 years ago - Geachte mevrouw Knoops, volgens de informatie die ik heb kunnen achterhalen, hebben wij afgelopen vrijdag de afspraak met u gemaakt dat de reparateur het toestel zou gaan vervangen. Tevens hebben wij u een compensatie aangeboden vor het ongemak. Wij zullen de reparateur benaderen om na te vragen of zij het vervangende toestel reeds verzonden hebben. Wij zullen u hier verder over informeren, zodar wij een terugkoppeling hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare BC1105-100

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Ja dat klopt, maar er is al een week overheen en heb nog geen vervangende, en van mijn eigen blackberry heb ik nog steeds niets gehoord

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Comment by poster of the complaint

13 years ago - De klacht is dus niet opgelost..... Vandaag het vervangende toestel de blackberry bold opgehaald, en kon alweer gelijk terug om hem vervolgens WEER op te laten sturen omdat daar ook weer het een en ander mis mee is, nu begin ik het toch echt zat te worden.... Wat nu?????????

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemorgen,

van de reparateur hebben wij vernomen dat zij verwachten het vervangende toestel in de loop van deze week af te kunnen leveren in de winkel.
De winkel zal u bellen zodra zij deze binnen hebben gekregen.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of