Complaint: Slecht informeer door SIMYO

user-174531 on 19 April 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb dit jaar een abonnement bij Simyo afgesloten met 100 min/sms tegoed, geen Internet!
Het gingen een aantal maanden goed door tot vorige maand Plotseling werd mijn mobiel geblokkeerd door Simyo omdat mijn kind een Hoog verbruik op internet? Heeft gehad. Op mijn Simyo zag ik dat inderdaad internet verbruiken. Voor de maand maart 57 keer internetgebruik vermeldt staan. Op dit abonnement bleek internet aan te staan, conform het afgesloten contract voor bel en sms-tegoed geen internet.
Hierbij ging ik ervan uit dat deze ook automatische uitgeschakeld was. Verder heb ik geen enkele informatie of waarschuwing bericht van Simyo gehad over dit internet functie.
>

Desired solution:

Kwijtschelding van de internetkosten en internet functie bij Simyo definitieve blokkeren

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of