Complaint: slecht materiaal en al door gezakt

user-65950 on 15 October 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

01-10-10 een hele inboedel gekocht we zitten nu op 15-10-11 en eindelijk alles compleet maar vraag niet hoe. Ik zeg tegen die verkoper dat de spullen niet boven komen,daar begon het mee, de hoekbank en kast kwamen niet boven. Er breekt een poot af van de fauteuil, deze moet terug, er valt een gaatje in de andere fauteuil daar komt een service monteur voor, hij kan er niks aan doen, allebei de stoeltjes gaan weg voor 8 weken. komen terug met nog het gaatje in de stof, dus die stoel weer terug, met naar beneden brengen vernielen ze mijn schrootjes, dit is door de verzekering afgehandeld,ik krijg de fauteuil gemaakt terug en 1 week later ga ik erin zitten en springen alle veren door het stof heen, dus weer bellen. Ik heb een aangetekende brief naar de directie gestuurd waarop ze me terug bellen dat ze het sneu vinden maar dat ik met de service monteur alles maar goed moet nalopen en dat er een oplossing gevonden moet worden, die monteur komt en weet van niks. Ik heb 3 gaatjes gevonden en hij stopt de draadjes gewoon terug. In de winkel bestaat mijn bank uit 1 stuk en bij mij uit 2 stukken de monteur zegt is normaal. Ik zeg tegen die man dat er misschien maar 3 keer iemand in de stoel heeft gezeten en nu al is door gezakt. Weet je wat hij zei: dat is normaal bij de eerste paar keer verlies je 15% volume, erg he.

Desired solution:

bank en fauteuils terug naar de fabriek en ik mijn geld terug

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - De klachten zijn helemaal niet opgelost, de monteur die hier was wist erhelemaal niks van, erg he.

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is inmiddels door reparatie opgelost

All complaints of