My complaint:
Heb een aantal maanden het duurste pakket van canaldigitaal. Kan een deel van de zenders niet ontvangen wegens een foute decoder. Ze zouden 3 nieuwe decoders gratis in bruikleen leveren. Afspraak voor gemaakt, zitten wachten en vervolgens komt er niemand. Telefonisch contact opgenomen, kon nog wel 2 weken duren. Daarna weer contact opgenomen, maar klantenservice kon niets vertellen en zou doorverbinden, vervolgens 15 minuten wachten en niemand aan de telefoon gehad. Nu mail gestuurd, hun reactie nog afwachten. Duur abonnement, maar wordt niet geleverd wat er bij het abonnement hoort en slechte service.
Gewenste oplossing
dat mijn abonnement werkt zoals het hoort te werken.
Dat ik goed en correct te woord wordt gestaan en dat de decoders op tijd geleverd worden.

