Complaint: Slechte

user-196887 on 02 September 2013 about Sunniva Clinics in category Beauty & Wellness

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via vakantie veiling 6 IPL behandelingen gewonnen. De afspraak maken moest via de telefoon wat 35 ct per minuut kostte. Er werd vrij snel opgenomen met LUIDE muziek waardoor ik de jongen die de afspraak maakte bijna niet verstond. Ik schrok hier best van en had al geen goed gevoel over de kliniek. Desondanks een afspraak gemaakt.

Eenmaal bij de kliniek aangekomen waren er twee vrouwen en een jongen aan het werk. Ze zagen er niet bepaald verwelkomend uit: kauwgom knauwend stonden voor de kliniek te roken. Eenmaal in de kliniek schrok ik o.a. van de vies uitziende ruimte. De jongen aan de telefoon raakte geïrriteerd van een klant aan de telefoon om dat deze hem niet in een keer begreep. Nadat hij had opgehangen werd er weer gebeld. Hij zuchtte en zei dat hij echt geen zin had om weer de telefoon op te moeten nemen. De andere klaarblijkelijk ook niet want die keken ook niet vrolijk. Het meisje voelde zich net wat verantwoordelijker dan de jongen en nam toch maar initiatief om de telefoon toch maar op te nemen….

Na de gepleegde telefoontjes mocht ik naar het behandel hok. De stoel stond op een plaats waar niet over na was gedacht. Het meisje dat me behandelde moest bijvoorbeeld over mij heen hangen om bij mijn oksel te komen. Haar haren die ze niet in een staart had gedaan, hingen over mij heen. Op de stoel waarop ik moest liggen lag een viezige handdoek die volgens mij per week verschoond werd want de handdoek was niet meer al te wit. Ik was blij dat ik mijn kleren aan kon houden!

Ik moest direct gaan liggen en het meisje wilde zonder een enige uitleg aan de gang. Ik vroeg haar of ik misschien nog wat uitleg kon krijgen waarop ze met 3 zinnen uit legde wat er ging gebeuren (smurrie op m’n oksels, de lamp erop en de haartjes zouden niet meer terug komen).. Ik vroeg om meer uitleg waarop zij me vertelde dat ik mijn e-mail adres kon achterlaten waar informatie naar toe gestuurd zou worden. Ik ging hiermee akkoord hoewel ik het eigenlijk niet eens was.

Hierna ging ze aan de slag met de behandeling. Toen ze de smurrie op mijn oksel wilde smeren vroeg ik haar of ze mijn oksel van te voren niet even moest reinigen? Ze zei daarop dat dat niet nodig was. Ik keek haar verbaasd aan waarop ze wat lachte en me nog maals zei: ‘Nee hoor! Dat hoeft echt niet!!!’ Ik vond dit bizar, maar liet het wel toe… Binnen nog geen 2 minuten was ik behandeld en mocht ik de smurrie zelf met een papieren doekje verwijderen.
Toen ik het doekje weg wilde weggooien in een overvolle prullenbak viel er van allerlei vuilnis uit op de grond omdat de vuilnisbak overvol zat. Het meisje lachte maar deed er verder niets aan.

Eenmaal aan de balie werd een nieuwe afspraak gemaakt. Ik wilde mijn email adres achter laten voor de beloofde informatie, maar de jongen snapte niet waarom. Hij had makkelijk kunnen weten waarop omdat de behandelruimte bestaat uit een dunnen houten plaat en een zwart gordijn. Ik gaf hem uitleg, waarop hij tegen me zei dat hij even eerlijk met me zou zijn. Hij vertelde dat hij wel uitleg had maar enkel op papier en hij echt geen zin had om al deze informatie over te typen in een mail! Vervolgens zei h
Hij dat hij het me wel even mondeling uit zou leggen als ik dat wilde. Ik stemde in waarop hij me uitleg gaf. Hij beantwoorde ook mijn vragen maar zat er verder erg ongeïnteresseerd bij.

Als laatst vroeg ik of ik nog even gebruik kon maken van het toilet omdat ik nog een hele reis te gaan had… Ik vrees dat ik mijn behoefte beter op straat had kunnen doen. Wat een vieze ruimte! En er was niet eens de mogelijkheid om je handen te wassen.

Desired solution:

6 IPL behandelingen bij een hygiënische kliniek die wel weet waar ze mee bezig zijn!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Sunniva Clinics

All complaints of