Complaint: slechte actie de telegraaf is jarig

user-204766 on 11 October 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nu kan ik niet op de site komen van de gratis autovisie
Voor een ijsje moet ik 10 km rijden en parkeren is dan nog duurder, voor koeken van het stoepje moet ik naar dieren ongeveer 20 km rijden en ga zo maar door Jammer zoveel reclame voor niets

Desired solution:

een actie waar iedereen wat aan heeft ook ouderen zonder computer bv een korting op het abonnement

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

All complaints of