Complaint: Slechte administratie fit4free

user-99361 on 26 April 2012 about Fit 4 Free in category Sportclub/-school

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In augustus 2011 schriftelijk opgezegd. Niet aangetekend. Brief is volgens fit4free nooit aangekomen. Daardoor niet op tijd jaarcontract opgezegd. Gelukkig is inmiddels de wet gewijzigd, waardoor opzeggen per maand mogelijk is. In januari 2012 alsnog opgezegd (op 31-1 aan de balie). Dan duurt het een tijdje voor ze de opzegging verwerkt hebben, is dus pas per 18 maart beeindigd. Lidmaatschapsgeld per jaar vooruit betaald, en op 25 april heb ik nog steeds de restitutie van de rest van het jaar niet terug. Gebeld ( a €0,40 per minuut!!!!), was het nog steeds niet inwerking gezet, vergeten. Duurt het nog twee weken voor ik het geld terug heb. Ik raad iedereen af een lidmaatschap te nemen bij fit4free. Als je wilt stoppen en je geld terug wilt blijkt dat erg moeilijk te zijn.
Omdat ik tot twee keer toe mijn jaargeld heb gestorneerd moest ik volgens de kleine lettertjes € 9,00 boete betalen. Als zij een fout maken (zoals nu), kunnen ze niet eens snel mijn geld terug storten.

Desired solution:

Ik wil als genoegdoening voor de fout van fit4free € 9,00 terug. Tevens voor mijn zoon, want voor hem geldt hetzelfde verhaal.

All complaints of