Complaint: Slechte afhandeling

mandyk on 08 November 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In januari 2012 heb ik een bestelling gedaan. Halverwege februari 2012 ben ik verhuisd.
Ik heb toen telefonisch contact gehad met de medewerkster en die heeft mijn adres wijziging ingevoerd. Ik heb ook gelijk gevraagd of ik nog een bedrag open had staan. NEE mevrouw alles is afgelost en ik wens u veel plezier in u nieuwe huis.
Achteraf heb ik het gevoel dat ze dit gewoon expres heeft gedaan!
Nu zijn we bezig om een nieuwbouwhuis te kopen en hebbend we een optie erop genomen. Ook al hypotheek geregeld dachten we tot dat er dus een A2 van jullie achter mijn naam staat!!!!
Vd week contact opgenomen, word er gesegt dossier hebben we hier niet meer u moet contact opnemen met incasso bureau tel gehad en boem telefoon werd opgehangen, ik incasso gebeld, hele vriendelijke mensen in tegenstelling tot neckerman. Gelijk bedrag overgemaakt gister was maar 250 incl rente! Als dat mokkel gelijk had gesegt dat er nog wat open stond had t er dezelfde middag nog op.
Hoe gaan we dit oplossen!?
Ik heb nu een code achter me naam door die vrouw die bij jullie werkt!!!!

Desired solution:

Dat de codering verwijderd word!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We betreuren dat wij niet binnen de afgesproken termijn telefonisch contact hebben opgenomen met 'mandykoreman'.
Op 20 november hebben we telefonisch contact met haar gehad en inmiddels is alles in werking gezet om tot een goede afloop te komen.

All complaints of