Complaint: Slechte afhandeling retouren

bobdaems on 20 March 2011 about OneDayPrice in category Deal-Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bedrijf neemt niet de moeite geld over te maken na retourneren artikel binnen de 7 dng bedenktijd.
Zie mailwisseling

Bob Daems aan mij
details weergeven 3 mrt. (4 dagen geleden)

En de genoegdoening?

Met vriendelijke groet,

Bob Daems

Op Mar 3, 2011 om 4:46 PM heeft “OneDayPrice.nl” het volgende geschreven:

Beste klant,

Is zojuist uitgevoerd. Excuus voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

OneDayPrice.nl

Zoals reeds eerder aangegeven zijn de produkten met factuur op 11 januari retour gezonden. heb tot op heden geen geld mogen ontvangen en ben zeeer ontevreden over jullie service. Graag een genoegdoening.

B daems

Beste b daems,
Bedankt voor uw bestelling, uw factuurnummer is 20948.
Bedrijfsgegevens:
T.a.v: Digisupplies.nl
ING: 27.57.162
Buitenlandse transacties:
IBAN: NL10INGB0002757162
BIC: INGBNL2A
Factuurnummer:
Let erop dat u bij een bankoverschrijving altijd uw factuurnummer (20948) vermeld.
Bestellingoverzicht
ProductPrijsAantalTotaal
6 in 1 draadloze headset € 14.952 x€ 29.90
Betaling iDeal€ 0.00€ 0.00
Verzendkosten€ 4.95
Subtotaal€ 29.29
19% BTW over € 34.85€ 5.56
Totaal en verzendkosten€ 34.85
OneDayPrice.nl aan Bob
details weergeven 7 feb.

Bob Daems aan OneDayPrice.nl
details weergeven 7 feb.

OneDayPrice.nl aan Bob
details weergeven 14 feb.

Beste klant,

Ik wil niet lastig zijn, maar heeft u het factuurnummer nogmaals. Onder uw naam kan ik geen order vinden.

Met vriendelijke groet,

OneDayPrice.nl

Van: Bob [mailto:Bob@daemsweb.nl] Verzonden: donderdag 10 februari 2011 22:33
Aan:’OneDayPrice.nl’
Onderwerp: RE: RE:

Jullie hebben me zelf gemaild op de dag dat jullie het pakket ontvangen hebben.
Ik vraag je nogmaals vriendelijk de 35 euro over te maken op 47 18 42 729
Zie onderstaand e-mails
Mvg
B Daems

Van:OneDayPrice.nl [mailto:info@onedayprice.nl] Verzonden: maandag 7 februari 2011 13:08
Aan: ‘Bob Daems’
Onderwerp: RE: RE:
– Tekst uit oorspronkelijke bericht niet weergeven –

Beste klant,

Wilt u dat even nagaan op uw afschrift. Hebben we echt nodig.

Met vriendelijke groet,

OneDayPrice.nl

Helaas niet die is Nl mee terug
Gestuurd

Met vriendelijke groet,

Bob Daems
Beste klant,

Dat ga ik voor u regelen. Heeft u het factuurnummer?

Met vriendelijke groet,

OneDayPrice.nl

Bob aan OneDayPrice.nl
details weergeven 5 feb.

Nog niks mogen ontvangen
Graag mijn betaalde bedrag retourneren
U heeft de goederen reeds 1e week jan retour ontvanngen

B daems
Beantwoorden |Bob Daems aan OneDayPrice.nl
details weergeven 14 jan.

B. Daems abnamro 47,18.42.729

Met vriendelijke groet,

Bob Daems

Op Jan 14, 2011 om 11:01 AM heeft “OneDayPrice.nl” het volgende geschreven:

– Tekst uit oorspronkelijke bericht niet weergeven –
Beste klant,

Graag uw bankgegevens.

Met vriendelijke groet,

OneDayPrice.nl

Beste b,

Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst en deze is bij u afgeleverd. We hopen dat u tevreden bent. Om u te bedanken voor uw aankoop kunt u exclusief genieten van onze dagaanbiedingen van de afgelopen weken. U kunt deze zo vaak als u wenst bijbestellen.

Veel shop plezier!

Gewenste oplossing

genoegdoening voor de extra enertig en tijd die het mij kost omdat zij hun zaken niet op orde hebben

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by OneDayPrice

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by OneDayPrice

OneDayPrice

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

de klacht is afgesloten omdat de klacht waarschijnlijk al gedateerd is. Er zijn pogingen ondernomen om in contact te raken maar hierop is geen reactie gekomen.

All complaints of