Complaint: slechte bezorging

user-40484 on 15 February 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

2 dagen geen krant gehad en ook geen nabezorging ondankt toezegging

Gewenste oplossing

goeie bezorging daar betaal ik voor

All complaints of