Complaint: Slechte communicatie en geen geld retour, zelfs niet na toezegging…

user-196657 on 31 August 2013 about MiniInTheBox.com in category Gadgets

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een aantal producten gekocht. Deze zijn niet naar tevredenheid geleverd, ze zijn kapot en voldoen niet aan de verwachtingen. Er zitten geen gebruiksaanwijzingen bij. Het is gewoon rommel. Meteen na levering diverse malen contact gezocht, zeer trage en slechte communicatie. Uiteindelijk zouden we ons geld terugkrijgen. We hebben nog steeds niets ontvangen. Dit is alweer enkele maanden geleden en we zijn het beu. We hebben het geprobeerd onderling op te lossen, maar dat lukt niet. Dan gaan we de klacht maar openbaar maken en hopen alsnog dat hier snel gehoor aan wordt gegevens.

Desired solution:

Geld retour en wel zo snel mogelijk. We zijn helemaal klaar met dit bedrijf! De producten willen we eventueel alsnog retour sturen, maar niet voor onze rekening en al zeker niet voor de belachelijke verzendkosten van 20,- Euro!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to MiniInTheBox.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by MiniInTheBox.com

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by MiniInTheBox.com

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that MiniInTheBox.com posted

user-196657

Responded on 30 September 2013 at 14:06

Na veelvuldig gemail zonder reactie, mijn klacht op www.klacht.nl geplaatst. Hierop in september de onderstaande reactie gehad;

Beste klant,

Wij hebben uw klacht op de website klacht.nl gelezen. Onze excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij zullen u helpen om het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Onze excuses voor de vertraging met de terugbetaling. Wij zullen de terugbetaling van de rest van uw bestelling 2,75 euro zo snel mogelijk verwerken. We hebben al 15,25 euro op 11 april voor u verwerkt.

Met vriendelijke groet,
De Klantendienst"

Die 15,25 Euro hebben we gewoon nooit ontvangen, alle afschriften nagekeken, dus wederom is deze klacht niet afgehandeld, we zijn alweer 9 maanden verder. De 2,75 Euro hebben we ontvangen, graag die 15,25 Euro ook. Graag z.s.m. een reactie.

MiniInTheBox.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

All complaints of