My complaint:
Ik ben reeds sinds begin december bezig om een BB abonnement te bestellen bij Youfone (er is reeds een zakelijk abonnement, dit abonnement moet toegevoegd worden). Uiteindelijk is dit half december gelukt (problemen online die men niet kon verklaren). Diverse malen heb ik moeten bellen omdat ik niets hoorde/ontving. Het abonnement is door Youfone zelf besteld, omdat het online niet lukte. Men beloofde steeds een e-mail te sturen om e.e.a. te bevestigen, dit gebeurde echter nooit. Er zouden notities worden gemaakt van alle contactmomenten, maar die blijken er nu niet te zijn. Helaas heb ik ook een aantal malen dezelfde medewerker aan de telefoon getroffen, die duidelijk geen training heeft gehad hoe professioneel en klantvriendelijk klanten te woord te staan (erg verveeld, laat je niet uitpraten, snapt niet zo veel, luister niet goed). In 1e instantie werd mij verteld dat ik de sim-kaart voor het eind van het jaar zou ontvangen. Daarna werd dit de 2e week januari. Vandaag dus gebeld wanneer ik de sim-kaart kan verwachten. Door dezelfde medewerker als hierboven werd mij echter verteld dat er een annulering in het systeem staat!En wederom wordt mij beloofd dat ik een email zal ontvangen. Ik heb verzocht een supervisor te spreken omdat ik hier geen vertrouwen in heb. Er werd mij verteld dat er geen supervisors/managers zijn… alles wordt gerapporteerd aan een computer… Heb zelden zo’n slechte klantenservice mee gemaakt. Het enige wat men steeds zegt is: ‘ik zal het doorgeven’.
Desired solution:
Een zeer snelle levering van de simkaart en een vergoeding van de gemaakte telefoonkosten, omdat men niet de belofte nakomt zelf contact op te nemen (mail/telefoon).