Complaint: slechte cottage en faciliteiten park

user-74952 on 18 December 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn een midweek na de Huttenheugte geweest in de periode van 12 december tot 16 december 2011.

Het midweekje is ons helemaal niet bevallen en dat kwam ten eerste door de hele slechte staat van onze cottage en ten tweede door de faciliteiten van het park deze periode.
Terugkomend op de cottage; het huisje is in hele slechte staat!
Schimmel,roest,kapotte lampen waarvan het peertje weggesmolten is,kapotte bedranden en nachtkastjes zonder lades,slecht werkende koelkast en magnetron etc.zie bijlage
Wat het meeste schrikbarend was… is de staat van de badkamer.
Muren onder roestplekken en vieze steunen.Het dakraampje wat meestal draaiend open kan is afgebroken en we konden zo
niet luchtten.
Stopcontact is echt af geroest en niet meer te gebruiken.IS ECHT EEN HELE VIEZE RUIMTE!

We hebben een 6 persoons huisje geboekt voor de ruimte maar dit is niet de ruimte voor 6 personen.Het is een hele kleine 4 comfort cottage en geen 6 persoons comfort cottage.
Dit heeft onderling voor veel irritaties geleden.

We hadden een zes jarige meisje bij ons en deze cottage is totaal niet kindvriendelijk.De stopcontacten waren niet kindvriendelijk er zaten in het hele huisje geen kinderbeveiligingen voor.

Toen we maandags, onze cottage binnen kwamen was ons bestelde beddengoed er niet en hebben we het zelf nog weer in de regen op moeten halen.

We hebben twee dagen moeten stoken om het huisje warm te krijgen wat erop duid dat deze cottage weken niet bewoond is geweest.
We zaten met sjaals en dikke vesten/jassen op bed vanwege de kou.
Klinkt heel zielig en medelijdend! Maar is toch jammer genoeg de waarheid.
S’woensdag was het hele huisje warm gestookt en hield het huisje eindelijk warmte vast.

Ik weet dat je moet klagen bij de receptie en dat je dan direct geholpen word etc etc. Maar ik vind dat bij deze omstandigheden van zulkes cottages niet eens meer nodig.
Jullie weten bij voorhand al in welke cottage je mensen stopt en ik vind niet dat jullie vaste klanten in zulkes cottages mogen stoppen! Niemand eigenlijks!Het was een rustige periode en drie kwart van het park stond leeg!Dan was de oplossing geweest om te verplaatsen naar een andere cottage.
Als ik geklaagd had,had ik misschien een schone stopcontact gekregen of een nieuwe magnetron/koelkast en nieuwe lampen. Maar daar verhelp je het probleem niet mee, door ons eerst in zo’n ARMOEDIGE cottage te stoppen en dan gaan wij klagen en dan problemen verhelpen terwijl je dan al 2 vakantiedagen erop hebt zitten.
Jullie weten gewoon dat ZONE 6, slechte kwaliteit cottages heeft!
Of hopen dat wij niet klagen en zo geld verdienen,wat heel vaak voor komt!
En dan afkopen met een 100 euro check of zwemkaartjes.Nee daarvoor loop ik te lang mee in Center parcs en probeer ik het maar direct bij de bron op te lossen!

Ik vond het ook heel erg jammer dat de supermarkt van 8.00 tot 14.00 open was!Die maandag dat wij aankwamen hadden we geen boodschappen bij ons en we wilden nog wat brood ophalen,was alle brood al op! Elke dag op de tijd letten of de supermarkt nog open is.
Je moet je hele vakantie op plannen om maar op tijd boodschappen te halen! Jullie kunnen zeggen;Haal direct je boodschappen dan bij de Super in je eigen buurt.Maar dat hebben we nog nooit gedaan!
Alle resaurants waren maar een keer in de week open,met als gevolg dat alles volgeboekt zat! Met uitzondering van Snacks en het Market Restaurant maar die had slechte kwaliteit eten!Het eten heeft er te lang gestaan (droog vlees,stamppot dat nergens naar smaakte)en weinig variaties behalve de desserts
die waren weer wel volop in keus.Nadeel was ook dat het restaurant maar 2 uurtjes open was. Van 17.00 tot 19.00.Wij eten hier ook altijd jaren.Altijd goed eten gehad maar nu ook weer slecht!
En om elke dag patat te eten…

Ik begin sterk te denken dat wij niet zo gewaardeerd worden als gast en dat al 23 jaar lang! Wat een geld als je omrekend dat wij (inclusief verblijf) 1000euro per vakantie betalen en dat basseer ik nog op een 4 persoons verblijf terwijl ik vaak genoeg met mijn hele familie op het park verblijf!
En dan te horen krijgen van medewerkers, dat vaste klanten altijd een gouden envelop krijgen met champagne? Zijn wij het niet waard?

Ik vind het heel erg dat ik zo veel min punten heb maar het is jammer genoeg echt de waarheid.
Dit was echt de aller eerste verblijf dat we allemaal graag naar huis wilden! Ik vind het gewoon jammer dat je best wel veel geld betaald voor zo’n slechte vakantie!
Ik ga vanaf 1988 jaarlijks met mijn familie en sinds 6 jaar jaarlijks met mijn gezin naar de Huttenheugte,dit was intussen de dertigste verblijf op de Huttenheugte.Als het er niet meer zijn geweest maar dat kunnen jullie vast wel uitzoeken.
Ik kom er nu al 23 jaar lang en ik mag wel zeggen dat ik wel een beetje verstand van de cottages en het park heb!

Ik ga altijd met plezier naar Center Parcs en ik hoop dat jullie er wat mee doen!

Want ik wil niet na 23 jaar Center Parcs afscheid nemen van Center parcs!

Ik wacht op u bericht!

Met vriendelijke Groeten,
patricia

Desired solution:

reis vergoed

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gasten hebben een cadeaubon ontvangen voor een volgend verblijf.

All complaints of