Complaint: Slechte folderverspreiding en geen klantenservice

user-216318 on 10 December 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al enige tijd wordt er bij ons niet of nauwelijks het wekelijks folderpakket van netwerk VSP / Spotta bezorgt. Als het folderpakket al bezorgt wordt, wordt deze buiten op straat voor de deur neergegooid.
Al diverse keren het klachtenformulier van Netwerk VSP / Spotta ingevuld, maar nooit een actie/reactie hierop gezien of gehad.
Vorige week een klacht op klacht.nl geplaatst waarop een snelle reactie van VSP aangaf dat zij zouden verbeteren. Niets is minder waar, afgelopen maandag is het folderpakket weer bij ons voor de deur op straat neergegooid. Is dit nou hun manier van klachten oplossen? De brievenbus is van een normaal formaat, dus daar kan het niet aan liggen.

Desired solution:

Het vervangen van de bezorgster door iemand die het verspreiden van folders wel serieus neemt en een kerstbonus waard is.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Responded on 10 December 2013 at 12:48

Onjuiste reactie van het bedrijf, klacht wordt blijkbaar niet serieus genomen. Men leest de inhoud van de klacht namelijk niet eens.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from Netwerk vsp

10 years ago - Hartelijk dank voor uw bericht. Naar aanleiding van uw bericht wil ik u doorgeven dat wij u klacht wel goed hebben ontvangen. Wij hebben dan ook een klacht aangemaakt dat het pakket verkeerd is ontvangen/bezorgd. Daarnaast wilde ik u aangeven dat er vermoedelijk nog een folderpakket bezorgd zal gaan worden aangezien wij deze week het pakket in 2en hebben gesplitst. Wij proberen altijd eerst een bezorger te motiveren/ aansporen zijn werk naar behoren te doen alvorens wij over gaan tot ontslag. Mocht dit niks uithalen kan het voorkomen dat wij inderdaad opzoek gaan naar een nieuwe bezorger. Wij doen dus wel degelijk iets met uw klacht, alleen heeft de ene bezorger meer aansporing nodig dan de ander. Excusses voor het ongemak. Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Duits,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Naar aanleiding van uw bericht wil ik u doorgeven dat het nog steeds mogelijk is dat u de folders zal gaan ontvangen. Onze bezorgdagen zijn namelijk maandag en dinsdag.
Wij hebben uw klacht doorgegeven aan de bezorgcoordinator en die zal gepaste maatregelen nemen om dit probleem te verhelpen. Mocht u op woensdag 11 december nog steeds geen folders hebben ontvangen dan horen wij dit graag.
Vervolgens kunnen wij weer actie ondernemen.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

Hartelijk dank voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht wil ik u doorgeven dat wij u klacht wel goed hebben ontvangen.
Wij hebben dan ook een klacht aangemaakt dat het pakket verkeerd is ontvangen/bezorgd.
Daarnaast wilde ik u aangeven dat er vermoedelijk nog een folderpakket bezorgd zal gaan worden aangezien wij deze week het pakket in 2en hebben gesplitst.

Wij proberen altijd eerst een bezorger te motiveren/ aansporen zijn werk naar behoren te doen alvorens wij over gaan tot ontslag.
Mocht dit niks uithalen kan het voorkomen dat wij inderdaad opzoek gaan naar een nieuwe bezorger.
Wij doen dus wel degelijk iets met uw klacht, alleen heeft de ene bezorger meer aansporing nodig dan de ander.

Excusses voor het ongemak.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

All complaints of