Complaint: Slechte klachtafhandeling

user-109515 on 17 June 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Klachten bij Zalando worden maar bar slecht in behandeling genomen.
Blijkbaar vinden ze het normaal dat een zwembroek na beperkt gebruik (10 x babyzwemmen) al sporen van pilling vertoont.
Voor hun eigen gemak suggereren ze dat een zwembroek bij gebruik van glijbanen nou eenmaal harder slijt dan normaal. Wat een gelul Zalando, ik ben geen glijbaan af geweest. Zelfs na telefonisch contact krijg ik het bij Zalando niet duidelijk hoe het verhaal in elkaar steekt. Kortom een Kl@&#% service van ze.

Desired solution:

Nieuwe zwembroek desnoods van een ander merk.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Omdat het hier geen productiefout betreft kunnen wij meneer helaas intern niet verder helpen. We hebben meneer geprobeerd verder te helpen door hem door te verwijzen naar een andere partij die eventueel wel iets voor meneer kan betekenen.

All complaints of