Complaint: Slechte Klachtafhandeling

user-153232 on 15 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op woensdag 26 december een winterjas bij Zalando besteld die binnen 2-4 werkdagen bezorgd zou worden.
Op maandag 7 januari ben ik gaan bellen waar mijn pakketje bleef. Zij hadden geen idee, maar zouden mij per mail laten weten wanneer het bezorgd ging worden. Dit antwoord kreeg ik ook op 8 en 9 januari te horen toen ik zelf weer ben gaan bellen. Op donderdag 10 januari (na weer een telefoontje van mijzelf, daar ik nog steeds geen mailtje over de bezorging had ontvangen) kreeg ik te horen dat het geld zou worden teruggestort. Hier heb ik een lang weekend op gewacht en toen ik op dinsdagochtend 15 januari belde waar het geld bleef, werd mij verteld dat er helaas een storing is, waardoor het geld nog niet terugbetaald was. Ook konden ze me niet vertellen wanneer de storing opgelost zou zijn. Ja, ja, een storing die al 6 dagen van toepassing is zeker…

Desired solution:

Dat mijn geld vandaag nog wordt teruggestort op mijn rekening!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

sinds eind december ervaren we onvoorziene problemen waardoor de terugbetaling aan sommige klanten die hun goederen retourneerden, langer heeft geduurd dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Dit probleem betrof niet al onze klanten, maar uiteraard is elke klant waarbij dit speelt er een teveel en we betreuren dit dan ook zeer. Het probleem is gelukkig vandaag opgelost. Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden en u bedanken voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,

Zalando

All complaints of