Complaint: Slechte klantenservice

user-176798 on 03 May 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We wouden 1 armband halen, maar in de winkel (Rotterdam, korte lijnbaan) werd er gevraagd of we er nog 1 wouden kopen, omdat er een actie was waarbij er op de aankoopprijs 15% korting zal zijn. Dit waren kadootjes en we wouden 1 van de 2 omwissellen de dag erna voor een andere een armband die zelf duurder was, maar dat mocht niet van de leidinggevende. Zelfs niet als we de korting niet wouden en het verschil bij wouden betalen. Sale artikelen mogen niet geruild worden en normaal is het 14 dagen omruiltermijn, dus we snappen het niet. we hadden de desbetreffende leidinggevende gevraagd of ze iemand hoger op kan vragen, maar ze zei dat het dan de eigenaar zal zij en die doet er niks aan en dat zij de hoogste in functie is waar we het kunnen vragen en dat ze ook de leidinggevende is in de filiaal van de Bijenkorf. wat voor eigenwijze en onvriendelijke leidinggevende is dit! En we wouden gewoon het verschil bijbetalen en de korting ook schrappen. Dit is geen sale artikel, dus we hebben recht om het te mogen omruilen.

Desired solution:

Toelichting

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Swarovski to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij adviseren u contact op te nemen met de consumentenservice van Swarovski via customer_relations.bnl@swarovski.com .
Bij goede ontvangst van uw e-mail ontvangt u te allen tijde binnen enkele minuten een geautomatiseerde ontvangstbevestiging.

All complaints of