Complaint: Slechte klantenservice

user-40791 on 17 February 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ergens eind december kreeg ik een folder binnen van woonsquare/slaapsquare. Goedkope boxsprings en omdat ons oude bed op instorten stond sprak mij dit erg aan. ‘s avonds ben ik dus met m’n vriend naar Oosterhout gereden, dichtstbijzijnde filiaal. In de winkel werden we opzich wel goed behandeld en we hadden eigenlijk snel onze keuze gemaakt. Allemaal prima dachten we.. Tot dat het week 4 werd. De week waarin ons bed eigenlijk geleverd zou gaan worden. Ik had al een busje geregeld want we wilden alles zelf op gaan halen. Ik belde nog even halverwege de week of ons bed wel binnen was. Als antwoord kreeg ik: dat word volgende week mevrouw. Prima dacht ik, kan allemaal gebeuren. Ik had de man waarvan ik het busje huurde dus ook verteld dat ik zijn busje dus volgende week weer wilde huren. En belde net zoals vorige week weer van te voren op. Weer kreeg ik als antwoord: volgende week mevrouw. Ik werd al wat ongeduldig en vroeg de telefoniste waarom dit allemaal zoveel langer moest duren. Het enige antwoord wat ik kreeg was een nogal bot ‘wij zijn ook afhankelijk van derden hoor’. Dit schoot bij mij direct al verkeerd. Heb toen al gelijk aangegeven dat ik van hun ter compensatie op z’n minst een gratis bezorging verwachtte. Toen kreeg ik als antwoord ‘nou ehh.. ik ben ook maar een telefoniste hoor, dat moet u dan maar bespreken’. Omdat ik voelde dat ik kwaad ging worden heb ik het telefoongesprek maar (met moeite) netjes beëindigd. Weer een week wachten. In week 7 ( = 3 weken te laat ) kreeg ik ineens een smsje van woonsquare met de mededeling dat mijn bestelling binnen was. Omdat het toen al 18:00u was heb ik de volgende dag gelijk ‘s ochtends terug gebeld. Weer kreeg ik dezelfde telefoniste aan de lijn als de laatste keer. Ik deed mijn verhaal weer en ze verbond me door, dit moest 5min duren maar eindelijk kreeg ik iemand van de planning aan de lijn. Het bed ging wel gratis bezorgd worden en dat kan al binnen 2 dagen. Dus wij waren alweer wat meer tevreden over het geheel. Tot dat net het bed geleverd werd en in de huiskamer werd neergezet. Ik moest tekenen en weg was hij. Met de bezorger heb ik hooguit 10 woorden kunnen praten omdat het volgens mij een pool ofzo was. Niet aan mij wie of wat hun aannemen maar ik stel het wel op prijs als ik met iemand kan communiceren! Uiteindelijk heb ik dus zelf het bed boven moeten brengen, zit er geen gebruiksaanwijzing bij (een tekening hoe je het in elkaar moet zetten) .. Schiet dus nog niet op. Ben benieuwd of het vanavond met hulp van mijn vriend wel gaat lukken en of het bed uiteindelijk helemaal goed is en blijft..

De punten waarover ik dus ontevreden ben zijn:
– De manier waarop geantwoord werd tijdens mijn telefoontjes naar hun.
– De levertijd!!!
– De levering, in ieder geval het in de kamer zetten waar het moet komen.
– Slechte / geen communicatie met de bezorger.
– Geen gebruiksaanwijzing ( hoe het in elkaar gezet moet worden )

Gewenste oplossing

Bezorgers waarmee gecommuniceerd kan worden en even naar je luisteren over wat je wil.
Spullen die op z’n minst op de kamer of verdieping worden gebracht waar je ze wilt hebben.
Telefoniste die je netjes behandelen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben namens directie en service afdeling onze excuses aangeboden

All complaints of